Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wyszukując produkty od różnych sprzedających wyświetla mi się komunikat "napotkaliśmy problem i nie mogliśmy wyswietlic wyników " . Tak się dzieje od trzech dni co się mogło stać ? Pozdrawiam
@jtomczak21 spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczna przeglądarki lub skorzystać z innej.
Jeśli problem się powtórzy będę potrzebowała nagranie ekranu z widocznym błędem, możesz je wysłać na adres spolecznosc@allegro.pl, w wiadomości dodaj proszę link do tego wątku.
@jtomczak21 przykro mi, ale przesłane materiały nie są wystarczające, widzę, że problem występuje w aplikacji Allegro czy masz jej najnowszą wersję? Napisz proszę z jakiego systemu i jakiej wersji korzystasz.
System android 11 , allegro wersja 7.13.0
Przeinstaluj!
Dzięki 🙂 już działa 👍
@jtomczak21 dziękuję! Aktualna wersja aplikacji to 8.39.0, zaktualizuj proszę aplikację i sprawdź, czy problem się powtórzy 🙂
Dziekuje za pomoc . Działa 🙂
@jtomczak21 no to super 🙂 Dziękuję za info i miłego wieczoru!