Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam perfume z Avon ale nie popatrzyłam na wysyłkę anulowałam a oni mi na drugi dzień piszą że tylko 7,99mi zwrócą bez sensu i prawie 40zł w plecy
Jeśli anulowałaś przed wysyłką to załóż dyskusję. To kosmetyk więc teoretycznie ma ograniczone prawo zwrotu. Jednak jeśli nie wysłali lub nie odebrałaś to nie grzebałaś przy nim i zwrot powinien być całości...
@Client:100935226 Sprzedający po anulowaniu zamówienia powinien zwrócić pieniądze za całość zamówienia.
W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.