Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
niestety kilka (6 lub około tego) zakupów z allegro plus allegro lokalne okazały się oszustwem i kradzieżą lub niezgodnością z opisem (jako minimum). Allegro pozostaje bezradne a jeszcze potrafi poprowadzić dyskusje tak, że oszukujący czuje się bezkarny wobec kradzieży. niedziałające komputery, przeterminowane produkty spożywcze, niewysłane produkty, nie włączający się monitor, większość przypadków - odmowa zwrotu.....
@Client:80819373 Jak to? Przecież Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy! Jest Program Ochrony Kupujących. Nie są jednak w praktyce bezpieczne? Allegro tym hasłem wprowadza w błąd?
@Client:80819373 Tak bywa, ale są na to środki... poczytaj tutaj : https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/czym-sa-i-jak-dzialaja-dyskusje-R862Bv...
Aha, i nie szalej z używaniem słów : oszustwo czy kradzież
Tyle lat kupuje na Allegro i tylko raz miałem problem, obeszło się jednak bez żadnych dyskusji! i negatywnych komentarzy, bez pomocy programu ochrony. Rozwiązałem to rozmową ze sprzedającym.
Co z tobą nie tak?, że posiadając takie narzędzia - nie jesteś zadowolony!
@Client:80819373 przykro mi, że miałaś złe doświadczenia z zakupami na Allegro. Zapoznałam się z kilkoma założonymi przez Ciebie dyskusjami. Wynika z nich, że zarówno Allegro jak i Sprzedający próbowali porozumieć się w spornych kwestiach. W sprawie niedziałającego monitora zdecydowaliśmy się pokryć zwrot z Programu Ochrony Kupujących, w przypadku zakupów spożywczych Sprzedający wyjaśnił, że cała kwota zwrotu zostanie przesłana, gdy tylko zwrócisz przesyłkę, podobnie w sprawie ubrań, owszem przesyłka została nadana, jednak trafiła do Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych i powinna wrócić do nadawcy, jednak aby to zrobić potrzebne jest potwierdzenie adresu zwrotnego, a tego nie zrobiłaś.
Czytając Twoje wypowiedzi zarówno tutaj, jak w dyskusjach ze Sprzedającymi mogę Ci poradzić abyś na przyszłość nie oskarżała partnerów dyskusji o oszustwa, kradzieże itp. Powtarzało się to niemal w każdej wypowiedzi pomimo, że Sprzedający w kulturalny sposób wyjaśniali swoje działania i punkt widzenia, a także prosili byś nie używała wobec nich takich określeń.
Allegro zapewnia bezpieczne zakupy i chroni Kupujących zapewniając chociażby możliwość skorzystania z POK. Jeżeli chodzi o reklamacje i zwroty istotne jest również kto jest Kupującym, przedsiębiorca czy osoba prywatna.
@la_nika Jakby na to nie patrzeć to trochę dużo tego, zbyt wiele jak na jedną użytkowniczkę.
Nie mnie to osądzać ale może wasze procedury jednak są niezbyt doskonałe?
@br. ta Kupująca miała w grudniu 5 dyskusji i w każdej z nich obrażała Sprzedających, była bardzo zdenerwowana i roszczeniowa. Nasze procedury sprawdzają się, zawsze zachęcamy do polubownego rozwiązania takich problemów, jednak Kupująca swoją postawą skutecznie zniechęciła Sprzedających do jakichkolwiek ustępstw i prób porozumienia się.
Nie chcę wchodzić w szczegóły tych transakcji i dyskusji, ale weryfikacja nie wykazała, że Sprzedający próbowali ją oszukać.
@Client:80819373 Moim zdaniem, jak na zakupy przez internet, są jedne z najbardziej bezpiecznych.
@Client:80819373 allegro nie jest stroną transakcji, maja POK ale dają go na swoich zasadach i jest to dobrowolne z ich strony 😄
Widzę że masz same reklamacje a to się reklamuje u sprzedawcy a nie allegro, jak się nie zgodzisz z decyzją sprzedawcy zawsze możesz udać się do rzecznika konsumenta ( zakup od firmy ) lub sądu ( zakup od osoby prywatnej ) allegro nie powinno ingerować w takie spory nie ma kompetencji sądu 😞
większość przypadków - odmowa zwrotu..... to nie zwracaj tylko reklamuj !!! ( jak kupno od osoby prywatnej nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu )