Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem silnik do samochodu przez allegro.Postanowiłem go odebrać osobiście,ponieważ zależało mi na czasie.Otrzymałem paragon na zakupiony towar,na miejscu zapłaciłem gotówką oraz zaznaczyłem w aplikacji "towar odebrany". Po zamontowaniu go przez warsztat i przejechaniu lekko ponad 200km silnik odmówił posłuszeństwa.Po przepychankach telefonicznych, założeniu dyskusji przez alllegro oraz przyjechaniu do sprzedającego wraz z mechanikiem w celu weryfikacji uszkodzenia silnika(urwany zawór zablokował wał),otrzymałem zwrot za silnik oraz symboliczne dwie stówy za transport. Sprzedający nie miał zamiaru oddać Ci pieniędzy za montaż,demontaż,części,płyny które musiałem kupić aby silnik móc uruchomić a które ponownie nie mogę wykorzystać(olej silnikowy,uszczelki itp). Na całą naprawę posiadam rachunki.Czy alllegro protect obejmuje moją sytuację czy pozostaje mi sprawa w sądzie?
W zasadzie AP to forma rekompensaty a więc AP może Ci dać rekompensatę ale nie musi, tu w zasadzie sąd powinien to rozstrzygnąć.
@Client:100967027
"Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, gdy:
7) Towar został przekazany osobiście bądź za pośrednictwem osoby niebędącej operatorem pocztowym i dokonano zapłaty za Towar w miejscu jego odbioru."
W kwestii kosztów montażu:
"W przypadkach określonych w pkt 1 ppkt a i b powyżej rekompensata obejmuje wartość doznanej przez Kupującego szkody, nie wyższej jednak niż rzeczywista wartość zakupionego Towaru, do wysokości ceny określonej w parametrach Transakcji."