Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem smartwatch z klasą wodoodporności IP68 i po kilkuminutowym korzystaniu z ogrodowego basenu w którym było 40cm wody zegarek przestał działać. Dodam że podczas tego pluskania nawet na niego nie zerknąłem tak więc nie używałem guzików funkcyjnych. Dopiero jak zaczął wibrować i się wyłączył zobaczyłem że coś z nim nie tak. W załączonej instrukcji ani na aukcji nie było napisane że nie może mieć kontaktu z wodą. Nawet pisało że zanurzenie do 3 metrów jest dopuszczalne. Gdzie mogę to szybko rozwiązać?
@JOHN982 Allegro pomaga kupującym w sporze z sprzedawcą, masz problemy, otwórz dyskusję ze sprzedającym,, Allegro Ci pomoże na tyle na ile to możliwe. Oprócz reklamacji jest także rękojmia, która bezpośrednio zobowiązuje sprzedawcę do udzielenia tobie gwarancji na towar przez 2 lata. Masz także prawo do złożenia wniosku do POK, 14 dni po zakupie: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Złóż reklamację z tytułu rękojmi u sprzedawcy: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Rękojmia nie jest oprócz reklamacji, reklamować można właśnie z rękojmi. Można też z gwarancji. jedno i drugie to reklamacja. Poczytaj w necie o reklamacji. Rękojmia nie zobowiązuje sprzedawcy do udzielenia gwarancji. To dwa oddzielne pojęcia, mieszasz jedno z drugim. Rękojmia jest obowiązkowa, gwarancja nie jest.
@JOHN982 Allegro nie jest stroną transakcji i nie ma prawa wpływać na decyzję sprzedawcy. Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz zgłosić się do Rzecznika konsumentów. Jest w każdym mieście i jego pomoc jest bezpłatna.
@JOHN982 Złóż sprzedawcy reklamację z rękojmi, nie powołuj się na żadne gwarancje. Rękojmia trwa 2 lata i jest obowiązkowa. Przy rękojmi sprzedawca odpowiada za wady towaru powstałe w wyniku używania go zgodnie z przeznaczeniem. Jeżeli sprzedawca odrzuca reklamację, Allegro nie może go zmusić do jej uznania, ale może Ci wypłacić rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i po 24 godzinach poproś w niej o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, zakończ ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o rekompensatę z POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
Jeżeli Allegro Ci nie pomoże i nie wypłaci rekompensaty, zwróć się o pomoc do najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.
Nie wiecie czy kupił konsument.
Nie wiecie czy rękojmia nie została wylaczona.
Odsyłacie gościa do rpk i radzicie mu reklamować z rękojmi.
Hehe.