anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po anulowaniu zakupów pieniądze nie zostały zwrócone na moje konto?

Idź do rozwiązania
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Pieniądze nie zostały zwrócone

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
Client:44052296
#17 Koryfeusz#

Opisz więcej szczegółów. Za co? Zwrot towaru? Za nieudana płatność na allegro? 

To ta sama sprawa ?

Nie otrzymałem paczki

oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Anulowano 2 zamówienia. Napisałem do sprzedawcy, powiedział, że dokonał zwrotu. Ale nie ma nic. czekam na trzeci dzień

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Lylik91 Po anulowaniu sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli odpisał, że już zwrócił, a pieniędzy nie masz, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Lylik91 anulowanie = odstąpienie, sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy, jak minie ten termin napisz, od czasu zlecenia zwrotu dostaniesz maila z instrukcją i kasa pojawi się do 3 dni tam skąd było płacone 🙂

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Lylik91 widzę, że anulowałeś 3 zamówienia i każdy z tych sprzedających zwrócił wpłatę 29.06.2021r. Środki powinny trafić na rachunek karty, którą opłaciłeś zakupy. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

O jakich zamówieniach mówisz?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Lylik91 o trzech anulowanych zamówieniach:
z 28.06.2021r. nr. 1d3a05e1-d82a-11eb-b1c3-8b201b7a3ac3
oraz z 29.06.2021 r. nr. 2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37 
i nr. 6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0 🙂  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Sprawdź wszystkie zamówienia. Z 4 zwrotów tylko 2 zwrócone pieniądze

oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

4 заказа

6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0

2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37

a9297750-d291-11eb-9c33-37d0d2f9c029

d0a8f770-d290-11eb-b134-9f1a9d3b10da

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Lylik91 6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0 to zamówienie zostało anulowane i sprzedający zrobił zwrot 29.06.2021r. o 17:22.
2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37 to zamówienie zostało anulowane i sprzedający zwrócił wpłatę 29.06.2021r. 17:22.
a9297750-d291-11eb-9c33-37d0d2f9c029 to zamówienie zwróciłaś i sprzedający zwrócił wpłatę 28.06.2021 o 14:33.
d0a8f770-d290-11eb-b134-9f1a9d3b10da to zamówienie zwróciłaś i tutaj faktycznie zwrot nie nastąpił, prawdopodobnie dlatego, że to był ten sam sprzedający i ta sama oferta co to anulowane zamówienie. Widziałam Twój komentarz do zwrotu, więc rozumiem, że nie wynikało to z Twojego niezdecydowania tylko z pomyłki sprzedającego. Poproszę o wysłanie wiadomości do Sprzedającego z przypomnieniem, aby dokonał tego zwrotu.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Pieniądze na konto otrzymałem tylko z dwóch zamówień! Od trzeciego nie !!!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Lylik91 a sprawdzasz na rachunku o tym numerze 411*****518? 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Nie. To wcale nie jest moje konto.

oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Konto? Tak, sprawdzam !!!

oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Nadal nie ma pieniędzy na jedno zamówienie

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@Lylik91 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

Co jest z moim kontem?

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Lylik91, tak, jak prosiła @nat_not, możesz podać, którego zamówienia dotyczy ten problem?  

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Lylik91
#7 Wielbiciel#

To zamówienie zostało wysłane i nieopłacone11.png12.png

oznacz moderatorów