Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem tutaj pierwszy raz. Kilka dni temu kupiłem figurkę z porcelany. Wczoraj otrzymałem informację od Allegro, że dostawa mojej paczki opóźni się i że nie ma numeru listu przewozowego, aby ją śledzić. Pod tą informacją wyświetliła się propozycja otwarcia dyskusji ze sprzedającym MAJA1302. Otworzyłem dyskusję, gdyż chciałem wiedzieć, gdzie znajduje się moja przesyłka. Otrzymałem informacje, że paczka została przez pomyłkę wysłana komu innemu. Sprzedawca napisał, że ktoś się ze mną skontaktuje. Telefonu się nie doczekałem. Przyszła natomiast informacja, że sprzedający zlecił zwrot pieniędzy na konto. Dostałem informacje od Allegro, abym zamknął dyskusję kiedy dotrze do mnie zwrot pieniędzy. Na tym teoretycznie wszystko powinno się zakończyć, ale nie… W godzinach popołudniowych sprzedający wypowiedział się, że ma nadzieję więcej tak roszczeniowych i niecierpliwych klientów nie spotkać na swojej drodze co bardzo mnie zniesmaczyło. Ja tylko zapytałem o przesyłkę! Wystawiłem sprzedającemu negatywną oceną za obsługę klienta, gdyż w moim odczuciu na niską ocenę zasługiwał za sprawą obwiniania mnie, tj. kupującego za zaistniałą sytuację. Wydawało mi się, że takie prawo mi przysługuje…Okazało się jednak, że sprzedający MAJA1302 źle znosi słowa krytyki i nie zgadza się z wystawioną przeze mnie oceną. Czytając wiadomość jaką otrzymałem za pomocą smsa cieszę się, że nie należę w rozumieniu sprzedającego MAJA1302 do tych: „ uczciwych, pracujących, porządnych ‚ludzi’ „Oto SMS, którego otrzymałem wczoraj po godzinie 23.00; Posluchaj ty psycholu: chamem mozesz nazywac tylko tych od ktorych pochodzisz !! Zapamietaj sobie ze tylko takie smierdzace gowno jak ty , tak traktuje uczciwych , ciezko pracujacych ludzi...wiedz kreaturo , ze czas na wysylke byl do dzis i figurka byla przygotowana do wysylki, ale ze mendo otworzyles Dyskusje, to Ci ofiaro losu , zwrocilem pieniadze, zeby tak pieknej figurki nie dotykaly, takie cuchnace lapy... **piiip** ten negatyw...m satysfakcje, ze taki NIEDOROZWOJ , za zadne pieniadze nie dotknie mojego pieknego przedmiotu...wiesz czego ci zycze gnido...!! Lepiej zdechnij, i nie drecz swoim smrodem , porzadnych ludzi...
Nawet jak allegro nie będzie widzieć podstaw do wyciągania konsekwencji dla "tak miłego sprzedawcy" (pewnie celowo tekst został napisany SMS-em a nie przez allegro) ,to sam możesz zgłosić takie pomówienia i groźby do organów ścigania .
1. Do kiedy miał czas na wysyłkę ? > "czas na wysylke byl do dzis"
2 Nazwałeś go "chamem" > tak wynika z jego sms-a ?> "chamem mozesz nazywac tylko tych"
@leszczykm91 Sądząc z treści sms-a to Ty zacząłeś wyzywanie od "chama"
Fakt, że ten sms jest wyjatkowo "chamski", ale cóż olej go "Cham pozostanie Chamem i na wieki wieków amen !"
Nie nazwałem sprzedającego chamem. Sam się określił pisząc smsa
Właściwie nic więcej nie trzeba, wystarczy poczytać odpowiedzi na negatywy :
https://allegro.pl/uzytkownik/MAJA1302/oceny?recommend=false&page=1
Co tak ucichło w tym wątku? Nic nie powiecie na te uprzejme teksty "psycholu" " pajacu" ? Pewnie ta dyskusja tak zestresowała sprzedawcę 😂
@MAJA1302 Niestety, ale @Kaliope_Brzeg właściwie podsumowała te wpisy. Twoje odpowiedzi w komentarzach do ocen są chamskie, obraźliwe i niedopuszczalne wśród kulturalnych ludzi. Nawet najgorsi "żule" nie odnoszą się tak do siebie.
Dziwię się, że Allegro jeszcze Cię toleruje i nie zablokowało Ci konta za takie wpisy.
@MAJA1302 Dodam jeszcze, że wychowałem się w takiej dzielnicy, gdzie "łacina podwórkowa" była na porządku dziennym. ale tylko w rozmowie jako tzw. "przerywnik" Nikt nikogo nie nazywał "chamem, bydlęciem, psycholem", a ty używasz tych słów nawet na forum AG. Jesteś całkowitą porażką systemu wychowania i szkolnictwa.
Witam. Muszę wyjaśnić i oświadczyć że to kupujący nazwał mnie chamem , i to w momencie kiedy , w sposób jak najbardziej uprzejmy zwróciłem uwagę na jego niecierpliwośc i że nie nie było potrzeby otwierania Dyskusji , gdyż jeszcze nie minął termin wysyłki i że odesłałem pieniądze bo nie zamierzam mieć do czynienia z tak niecierpliwym klientem...I to wtedy kupujący w Dyskusji napisał : cytuję " sprzedający jest chamem !!!! ,, a za chwilę pojawił komentarz NEGATYWNY - szkalujący, pomawiający i nawet w jednym słowie , nie zgodny z prawdą....To ja za swoją uprzejmość, za sprzedaż absolutnie zgodna z regulaminem Allegro, zostałem publicznie nazwany CHAMEM i jeszcze publicznie pomówiony...miałem pozostać spokojny??? Wysłałem esemesem te słowa które kupujący przytoczył publicznie, ...cóż poniosło mnie , ale oświadczam że tego nie żałuję ...napisałem tylko do wiadomości kupującego a to że się pochwalił publicznie , świadczy tylko o chorym stanie jego umysłu ...
@leszczykm91 @MAJA1302 skoro tu jesteście obydwoje i znamy Wasze zdania w temacie to teraz.... może warto byłoby się dogadać , powiedzieć 2x przepraszam i dokończyć transakcję . To moja subiektywna sugestia , a zrobicie jak uważacie ... pozdrowionka dla Was .😀
@MAJA1302 cóż poniosło mnie Jak czytałem twoje odpowiedzi na komentarze kupujących to widać, że poniosło cie nie raz. Ale pamiętaj "nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka"
@leszczykm91 1. Nie sprawdziłeś czasu wysyłki w zakładce "dostawa", bo po co. Ten co podaje Allegro jest podany na zasadzie "wróżenia z fusów"
2. Do zadania pytania służy zakładka "pytanie do sprzedającego" a nie "dyskusja" Dyskusja to jak się pojawiają problemy, a na razie ich nie było.
3. Nie dziwię się reakcji sprzedawcy, chodziaż jestem przeciwny językowi w jakim została wyrażona.
4. Niestety, ale wina leży po obydwu stronach.
Czy każdy by tak postąpił ? Wątpię ,większość potrafi rozmawiać normalnie ,bez emocji i wspólnie wypracować rozwiązanie i nie mierz proszę innych swoją miarą. Nawet niepotrzebna dyskusja czy pochopny negatyw nie powinien Cię tak wyprowadzać z równowagi bo szkodzi to Twojemu wizerunkowi patrząc na dotychczasowe opinie . Rozmawiać trzeba ale z zachowaniem kultury a tu tego niestety zabrakło . Spróbujcie jeszcze raz ,na spokojnie to da się jeszcze rozwiązać ,zakopać topór a nawet usunąć opinie ,tylko trzeba tego na prawdę chcieć.
@leszczykm91 "Czy Allegro wyciąga konsekwencje wobec sprzedających?"
Jest przysłowie: Nie zabija się kury która znosi złote jaja.
Ne spodziewaj się więc jakichś konsekwencji, co najwyżej ostrzeżenie, lub usunięcie kontrowersyjnych wpisów. Trzeba najpierw napisać skargę do Allegro a znalezienie kontaktu z serwisem jest coraz "łatwiejsze"
dziękuje za informacje:)
@leszczykm91 ,,Otworzyłem dyskusję, gdyż chciałem wiedzieć, gdzie znajduje się moja przesyłka.,,
Jak znam życie nawet nie zerknąłeś na czas realozacji jaki deklaruje sprzedawca bo to co dopisuje allegeo przeważnie mija się z prawdą . Skoro środki wpłynęły 14-tego ,a Ty dyskusję otwierasz 16- tego przy deklaracji sprzedacy na wysyłkę w ciagu 2 dni to tylko Ci pogratulować szzacunku dla drugiego człowieka .Czas podawany przez allegro jest tylko szacunkiem , ale po co czytać lepiej przywalić sprzedawcy , a nie c... m ma bo ja jestem CLIENT !!!
Rozumiem wszystko co drogi użytkowniku mi napisałeś/łaś jest tylko jeden wyjątek, z którym się zgodzić nie mogę. Wychodzi na to, że ja nie doczytałem, a Allegro wysłało mi informacje o opóźnieniu co mogło wprowadzić mnie w błąd, że paczka powinna u mnie już być. To czego nie rozumiem to reakcja sprzedającego na zaistniałą sytuacje. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji w tradycyjnym sklepie, gdzie stoję twarzą w twarz ze sprzedającym, a on posyła mi taką wiązankę bo doszło do nie porozumienia. Allegro zasugerowało otwarcie dyskusji i to zrobiłem ponieważ wyjeżdżam z Polski i myślałem kupując paczkę że zdążę ją odebrać.
@leszczykm91 rozumiem .. jesteś Świeżakiem i nie pochwalam zachowania sprzedawcy , ale tylko jedno mnie zastanawia .... dyskusję otworzyłeś , walnąłeś negatywa bez zastanowienia , ale drogę do Gadane jakoś znalazłeś po otrzymaniu sms-a od sprzedawcy ,a duż obok linku do otwarcia dyskusji jest link kierunkowy do zadania pytania sprzedawcy i tego jakość nie znalazłeś . Jeśli użylbyś przycisku ,, zapytaj o przedmiot , ,zamiast ,, zgłoś problem z zakupem ,, tego wątku zapewne by tu nie było .
Negatywa walnąłem, ponieważ sprzedający po zleceniu zwrotu pieniędzy napisał wiadomość o treści: Bardzo dziękuję i czekam na zakończenie , przez kupującego, tej zupełnie niepotrzebnej dyskusji...tym bardziej że czas na wysyłkę zakupionej figurki , nie był przekroczony, bo czas był do dziś...ale ponieważ nie chcę mieć do czynienia z ludźmi tak niecierpliwymi , wolałem zwrócić pieniądze, i mieć spokój..pozdrawiam. Mnie treść tej wypowiedzi poirytowała, ponieważ nic takiego się nie stało. Sprzedający był bojowo nastawiony od samego początku. Wystarczyło kulturalnie napisać, że to ja się pomyliłem i tyle… wywiązało sie z tego poniżanie i życzenie mi żebym zdechł! Piszesz drogi użytkowniku o tym, że sprzedający nie powinien tak pisać, a mam wrażenie że świetnie go rozumiesz… ja nigdy nikogo tak nie sponiewierałem! Nie wyobrażam sobie, by kogoś tak potraktować tylko dlatego, że zaszło nie porozumienie o przedmiot wartości 200,00zł. Najwidoczniej godność jednego człowieka w stosunku do drugiego jest mniej warta?! To zapewne ma związek z inflacją. Niedługo strach będzie cokolwiek kupować na Allegro, żeby nie zostać sponiewieranym…