Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czwartek ok 10 rano dzwonię do firmy oddalonej o kilometr czy mogę odebrać produkty osobiście - odmowa ze względu na epidemię. Pytanie czy jeśli zamówię teraz to zostanie wysłane natychmiast - usłyszałem że tak. Zanim skończyłem rozmawiać zamówiłem lampy i kuriera z płatnością za pobraniem. Piątek godzina 12'sta dzwonie do firmy i słyszę - przepraszamy ze względu na trudne warunki towar jest spakowany ale wysłany zostanie w poniedziałek. Szlak mnie trafił bo kończymy remont budowlańce wychodzą w sobotę a ja potrzebuje tych lamp aby je powiesili. Pojechaliśmy z żoną do innej miejscowości oddalonej o ok 10 km kopiliśmy lampy dzwonie do firmy z allegro w której zamówiliśmy stwierdzić że już nie chcę tych lamp. A Pan mi podaje numer przesyłki że zostały właśnie wysłane. Czy będę obciążony kosztami kuriera ?
Skoro wiedziałeś w piątek, że sprzedający nie wyśle - czemu nie odstąpiłeś od umowy wtedy, tylko czekałeś na wysyłkę..? Moim zdaniem powinieneś zwrócić koszta wysyłki, jako że mogłeś bez problemu zrezygnować z zakupu przed wysyłką.
To jest firma więc po odbiorze odstąp od umowy bez podania przyczyny.
Szkoda że nie wysłałeś im informacji mailowej o anulacji zamówienia, uparci mogą dążyć do opłacenia za paczkę pobraniową która była wysłana wg. zamówienia
Rozmowy telefoniczne nie są poprawnym miejscem na anulacje takich rzeczy
Wyślij teraz pisemne odstąpienie od umowy, nigdy nie rób tego telefonicznie. Jeśli już wysłał, nie odbieraj przesyłki. Sprzedawca w takiej sytuacji będzie mógł żądać od Ciebie jedynie kosztu powrotu paczki do niego, nie przesyłek w obie strony. Punkt 14. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/