anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dany sprzedawca zakończył swoją działalność na allegro jak twierdzi klient.

MAMY ROZWIĄZANIE!
olqa1107
#7 Wielbiciel#

Witam. Dostałam zgłoszenie reklamacyjne od klienta. Przekazałam informację, że należy zgłosić bezpośrednio w miejscu zakupu. Klient poinformował mnie jednak, że sprzedawca zakończył swoją działalność. Chciałabym to zweryfikować, dlatego będę wdzięczna za infiormację, w jaki sposób można to sprawdzić. Będę wdzięczna za podanie ścieżki krok po kroku. Pozdrawiam, Olga Cwyl

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
komis-bell
#21 Demiurg#

Skoro zakup nie był dokonany u Ciebie to dlaczego Ty otrzymałaś zgłoszenie reklamacyjne?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@olqa1107 to ,że zakończył nie ma żadnego znaczenia , jako  przedsiębiorca odpowiada za towar z tytułu rękojmi 2 lata od transakcji również po zakończeniu działalności . 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@olqa1107 Ciebie to nie interesuje, niech składa reklamację u sprzedawcy, odrzuć na piśmie że nie Ty sprzedałaś i koniec, chyba że jesteś producentem i dałaś gwarancje to musisz reklamację z tytułu gwarancji rozpatrzyć 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@kostas11 a dropshipping?

Ale jak zwykle... brak konkretów w tej chaotycznej opowieści.

To sie juz zrobilo nudne. To ciągłe wróżenie. Trzeba Macieja zatrudnić w koncu.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:104371448 Albo sprzedaż prywatna z załączonym dowodem zakupu 🙂

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@komis-bell albo albo albo, moze moze moze... 😮 na innym forum taki post juz dawno by wyleciał 😉

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:104371448 a dropshipping?

to jest tylko wysyłka z hurtowni, a i tak odpowiada sprzedawca, chyba że masz co innego na myśli ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
olqa1107
#7 Wielbiciel#

No właśnie firma w której pracuję jest producentem tej zabawki, a skoro już nie istnieje obowiązek spada na nas. Wszystko się zgadza, tylko ja pytałam jak sprawdzić czy danego przedsiębiorcy już faktycznie nie ma na allegro? Nie ma podanego żadnego telefonu czy adresu emailowego.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@olqa1107 a "wy" udzielacie jakiejś gwarancji na produkowane zabawki?

oznacz moderatorów
olqa1107
#7 Wielbiciel#

Nie, nasze produkty nie są objęte gwarancją, ale w ciągu dwóch lat od zakupu można je reklamować.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@olqa1107 ale Was to nie interesuje, chyba że dajecie gwarancje producenckie a kupujący może reklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy, lub na podstawie gwarancji u producenta czy we wskazanym serwisie 🙂

Jak nie macie gwarancji na zabawki a sprzedawca się zawinął to i tak odpowiada za towar przez 2 lata od sprzedaży, wtedy wyślij go do rzecznika konsumenta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@olqa1107 to sama nie potrafisz się skontaktować ze sprzedawcą / miejscem zakupu? 😱

Czy o co chodzi?

Wcale sie nie dziwie, ze prawnicy i MRzK są zawaleni sprawami kupujacych 😮
O Sądach nie wspomnę.

oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Jeżeli masz numer NIP, Regon lub znasz adres, to zawsze możesz sprawdzić na stronie CEIDG.

oznacz moderatorów
olqa1107
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, sprawdzę na stronie CEIDG. Temat uważam za zamknięty:). Pozdrawiam i dziękuję za dyskuje.

oznacz moderatorów