Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałam zgłoszenie reklamacyjne od klienta. Przekazałam informację, że należy zgłosić bezpośrednio w miejscu zakupu. Klient poinformował mnie jednak, że sprzedawca zakończył swoją działalność. Chciałabym to zweryfikować, dlatego będę wdzięczna za infiormację, w jaki sposób można to sprawdzić. Będę wdzięczna za podanie ścieżki krok po kroku. Pozdrawiam, Olga Cwyl
Skoro zakup nie był dokonany u Ciebie to dlaczego Ty otrzymałaś zgłoszenie reklamacyjne?
@olqa1107 to ,że zakończył nie ma żadnego znaczenia , jako przedsiębiorca odpowiada za towar z tytułu rękojmi 2 lata od transakcji również po zakończeniu działalności .
@olqa1107 Ciebie to nie interesuje, niech składa reklamację u sprzedawcy, odrzuć na piśmie że nie Ty sprzedałaś i koniec, chyba że jesteś producentem i dałaś gwarancje to musisz reklamację z tytułu gwarancji rozpatrzyć 😄
@kostas11 a dropshipping?
Ale jak zwykle... brak konkretów w tej chaotycznej opowieści.
To sie juz zrobilo nudne. To ciągłe wróżenie. Trzeba Macieja zatrudnić w koncu.
@Client:104371448 Albo sprzedaż prywatna z załączonym dowodem zakupu 🙂
@komis-bell albo albo albo, moze moze moze... 😮 na innym forum taki post juz dawno by wyleciał 😉
@Client:104371448 a dropshipping?
to jest tylko wysyłka z hurtowni, a i tak odpowiada sprzedawca, chyba że masz co innego na myśli ?
No właśnie firma w której pracuję jest producentem tej zabawki, a skoro już nie istnieje obowiązek spada na nas. Wszystko się zgadza, tylko ja pytałam jak sprawdzić czy danego przedsiębiorcy już faktycznie nie ma na allegro? Nie ma podanego żadnego telefonu czy adresu emailowego.
@olqa1107 a "wy" udzielacie jakiejś gwarancji na produkowane zabawki?
Nie, nasze produkty nie są objęte gwarancją, ale w ciągu dwóch lat od zakupu można je reklamować.
@olqa1107 ale Was to nie interesuje, chyba że dajecie gwarancje producenckie a kupujący może reklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy, lub na podstawie gwarancji u producenta czy we wskazanym serwisie 🙂
Jak nie macie gwarancji na zabawki a sprzedawca się zawinął to i tak odpowiada za towar przez 2 lata od sprzedaży, wtedy wyślij go do rzecznika konsumenta 🙂
@olqa1107 to sama nie potrafisz się skontaktować ze sprzedawcą / miejscem zakupu? 😱
Czy o co chodzi?
Wcale sie nie dziwie, ze prawnicy i MRzK są zawaleni sprawami kupujacych 😮
O Sądach nie wspomnę.
Jeżeli masz numer NIP, Regon lub znasz adres, to zawsze możesz sprawdzić na stronie CEIDG.
Dziękuję, sprawdzę na stronie CEIDG. Temat uważam za zamknięty:). Pozdrawiam i dziękuję za dyskuje.