Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałem do osoby od której kupowałem o zwrotu pieniędzy. Rozpoczołem dyskusję. Złożyłem wniosek Allegro Protect i nie ma żadnej reakcji.
773805-1736776640
Cześć, @Client:125629674. Widzę, że Twój wniosek jest już rozpatrywany i niedługo otrzymasz wiadomość mailową z decyzją. Proszę o cierpliwość - wniosek otrzymaliśmy od Ciebie wczoraj.
Witam czemu mój wniosek został odrzucony skoro ta osoba nie jest osoba prywatna ponieważ ma on kilka kont i szczegółów na jednym często sprzedaje
I mam dowody na to
A po za tym karta przyszła w stanie zepsutym
a co napisałeś w dyskusji? składałeś reklamację? zgłaszałeś że jest niesprawna czy teraz się przypomniało?
Teraz się przypomniało w sumie to zapomniałe dopisać co mam w taki bonci razie zrobić
@Client:125629674, nie mogę podważać tej decyzji. Jeśli się z nią nie zgadzasz, to możesz zgłosić odwołanie w tej sprawie i przedstawić swoje uzasadnienie.
A gdzie takie coś można zgłosić można linka
@Client:125629674, możesz napisać przez ten formularz.
A co jak karta przyszłam mi zepsuta
@Client:125629674, w opisie oferty widniała informacja o tym, że stan karty to ''Uszkodzony''.
Tylko że mi to nie wyskoczyło tak informacja
tzreba czytac od początku do końca. tam nic nie wyskakuje. Musisz czytać to co jest NAD opisem również
a co jak ma kilka kont na allegro i cały czas coś wystawia
nic. ma prawo miec kilka kont i na każdym wystawiać!
to powinnienem dostać zwrot pieniędzy
nie bo kupiłeś uszkodzoną kartę i tak było w ofercie
A nie mogę wogule napisać wniosku bo to było na allegro lokalnie i nic mi nie wyskakuje