anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy działa wam kupowanie?

rudi-82
#1 Nowicjusz#

Dzisiaj od rana nie mogę nic kupić. Dodaje się do koszyka wszystko, ale już przy wyborze dostawy jest problem. Mieli i mieli i czasami ustawia dostawe a czasami nie. Jak już ustawi dostawe to nie ma możliwości ustawienia metody płatności... co tam się dzieje?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @rudi-82. Problem występuje w przeglądarce, czy aplikacji Allegro? 
Sprawdź, proszę, czy ten sam błąd pojawi się po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki i po wyczyszczeniu plików cookie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:56582809
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem - występuje w aplikacji i na stronie, również w trybie incognito, wykrzacza się według własnego widzimisię na różnych etapach transakcji: przy wyborze adresu/punktu dostawy, przy płatności, raz informuje o błędzie, raz o tym, że nie udało się kupić wybranego przedmiotu z koszyka. 

 

oznacz moderatorów

pj_czyz
#7 Wielbiciel#

Nie działa też wystawianie produktów na sprzedaż, na przeglądarce. Nie wyszukuje produktów, każe wybierać język,  muli, zacina się. Pisałem na whatsupie ale zostałem olany przez Was. 

oznacz moderatorów

rudi-82
#1 Nowicjusz#

tak jak juz wielu napisalo wczesniej, to jest i na stronie i w aplikacji i w incognito i we wszystkim 🙂

oznacz moderatorów

CosmoSPA
#1 Nowicjusz#

Jest prawdopodobnie jakiś problem z serwisem, również nie możemy dokonywać zakupów firmowych ani nadawać złożonych zamówień przez naszych Klientów. Wyskakuje nam błąd : Wystąpił błąd - spróbuj ponownie za kilka minut.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Problemy ze stroną fajnie, że z allegro nikt nic nie wie ;D

oznacz moderatorów

Client:56582809
#1 Nowicjusz#

Prawda? U mnie  problem pojawił się czterdzieści minut temu - najwyżej kupię produkty gdzieindziej, ciekawe ilu sprzedawców będzie z tytułu awarii serwisu stratnych 😞 

 

 

oznacz moderatorów

robrodan
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @robrodan. Przepraszam za utrudnienia. Problem jest nam znany i już pracujemy nad przywróceniem pełnych funkcjonalności strony.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:56582809
#1 Nowicjusz#

Gratulujemy, czyli to jednak nie pliki cookies i nie przeglądarka zawiniły...
Kiedy "znany wam problem" zostanie rozwiązany i kiedy zakończycie pracę nad JAKĄKOLWIEK funkcjonalnością strony?  Naprawdę forum jest jedynym źródłem waszej wiedzy o awariach? 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56582809, zawsze staramy się ustalić konkretne źródło problemu, dlatego prosiłam o sprawdzenie, czy problem występuje niezależnie od przeglądarki lub plików cookies. 

Niestety nie wiem kiedy dokładnie nastąpi przywrócenie pełnej funkcjonalności strony. Robimy co tylko możemy, aby wszystko wróciło do normy. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@MiMary  korzystam z aplikacji, rownież nie nie mogę  nic kupić, kiedy usterka zostanie naprawiona 

oznacz moderatorów

rudi-82
#1 Nowicjusz#

pytanie powinno być raczej w jakis sposób release przeszedł QA? czy po prostu najlepszym QA jest na produkcji ;)? swoją drogą, robić publisha w piątek to jest jazda po bandzie. normalnie jak w tym filmiku (poszukajcie na youtube) "Meksykanin: Stażysta programista (El Risitas)"

oznacz moderatorów

rudi-82
#1 Nowicjusz#

@MiMary tak swoją drogą to powinna być jakaś informacja na głównej stronie o problemach i jakiś maintenance się pojawić, bo ludzie będą próbowali kupywać i będą mieć te same problemy ciągle...

oznacz moderatorów

rudi-82
#1 Nowicjusz#

@MiMary jak przedebugujecie sobie stronę to macie taki problem w consoli:
"zamowienie:1 Unable to download payment manifest"

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@rudi-82, problemy nie powinny już występować. Jeszcze raz przepraszam za utrudnienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rudi-82
#1 Nowicjusz#

dzieki

oznacz moderatorów

Xenomorph_PL
#1 Nowicjusz#

Hej, robiłem dzisiaj zakupy na Allegro i jak zawsze przeszedłem do płatności. Na początek zauważyłem, że zniknęła opcja zapłaty BLIK, więc wybrałem przelew przez bank. Przy próbie zapłaty Allegro wyświetliło komunikat "coś poszło nie tak", a teraz mój zakup wisi jako nieopłacony.

Nie wiem, co w tej sytuacji zrobić – anulować zamówienie czy poczekać, aż pojawi się ponownie link do płatności? 🤷‍:płeć_męska:

Czy ktoś miał dzisiaj podobny problem? Może to jakaś chwilowa awaria? Dajcie znać w komentarzach!

oznacz moderatorów

Methrylis
#13 Ambasador#

Allegro ma w tej chwili jakąś dużą awarię i nie działa w wielu obszarach, więc twój problem też jest pewnie powiązany.

oznacz moderatorów