anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy firma może zgłosić reklamację?

Decorest2000
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, taka sytuacja:
Kupiłem na firmę szlifierkę która posuła się po kilku dniach. Opisuję problem sprzedawcy, proszę o naprawę na gwarancji. Sprzedawca odpisuje, że mogę odesłać do producenta. Podali adres do wysyłki i wszystko by było ok ale poniżej pojawiła się odpowiedź od allegro:
W przypadku transakcji niekonsumenckich Sprzedający nie ma obowiązku przyjmowania reklamacji. Przyjęcie jest całkowicie dobrowolne. Z Dyskusji wynika, że odstąpienie nie zostaje przyjęte, dlatego nie mamy podstaw do podważenia decyzji sprzedającego. Tym samym Dyskusję zamykam.
No i teraz nie wiem odsyłać czy nie odsyłać, mam prawo do naprawy gwarancyjnej czy nie, bo przy cenie szlifierki 99zł płacić jeszcze za wysyłkę tam i z powrotem to trochę bez sensu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Decorest2000 jak piszesz jesteś przedsiębiorcą  ,a nie znasz podstaw  reklamacji ... to źle , to bardzo źle , dla własnego bezpieczeństwa powinieneś to mieć w ,,małym palcu ,, .

Owszem , możesz złożyć reklamację jako przedsiębiorca, ale zapoznaj się w pierwszej kolejności z warunkami.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Decorest2000  Nie rozumiem . Prosisz o naprawe gwarancyjną. Gwarancje z reguły wydaje producent. Tak Ci też wskazał sprzedawca. Wiec jaki jest sens mieszania w to sprzedawcy i allegro ?

Po prostu skontaktuj sie z serwisem producenta i skorzystaj z gwarancji. Oczywiscie napjierw czytając jej warunki

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Decorest2000 zerknij sobie do gwarancji czasem gwarant odbiera reklamacje na swój koszt. Allegro bredzi nie pierwszy raz ręce opadają.

oznacz moderatorów