Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio znalazłem rzecz na licytacji na Allegro za 10 zł i jak debil kliknąłem, a ta osoba nie odpisuje na prośbę anulowania. Czy jak nie zapłacę to paczka po prostu nie zostanie wysłana? Ps. Do więzienia nie chce mam dopiero 16 lat.
Zakup na zwykłym Allegro czy na Allegro Lokalne, na zwykłym masz towar jak go wylicytowałeś w zakładce " Moje zakupy" i tam możesz odstąpić od zakupu, natomiast na AL nie płacisz przez 5 dni i zakup się sam anuluje. Nie licytuj jak nie masz zamiaru kupować.😁
Czyli nie będzie żadnego wezwania do sądu?
Wezwania nie będzie ,pozostanie tylko złe wrażenie .
Nie będzie. Nie rób tak już.😁
Uff dzięki
Właściwie to jak powinno przebiegać anulowanie takiej transakcji? To powinien kliknąć sprzedający czy kupujący? Przy zwrocie wpłaty prowizja wraca sama czyli z automatu to anuluje. Jednak kiedy nie ma wpłaty to jak to najprościej zrobić? I drugie pytanie jak kupujący nie zapłaci to nadal go straszą w imieniu sprzedającego czy te czasy mamy już za sobą?
@kaliszaneczka-x masz na myśli anulowanie oferty kupna w licytacji na Allegro?
W trwającej licytacji kupujący może wycofać swoją ofertę jeśli z ważnych przyczyn losowych nie może już brać w niej udziału, a sprzedający się na to zgodzi, wtedy w zakładce Licytuje to kupujący klika "Prośba o wycofanie" (w Opcjach, przy nazwie przedmiotu).
Może to zrobić też sprzedający w zakładce Moje oferty.
Jeśli chodzi Ci o taką sytuację jak tutaj, czyli licytacja już jest zakończona, a kupujący nie zapłacił. To zamówienie z nieopłaconej wygranej licytacji zostanie automatycznie anulowane po 30 dniach.
Kupujący może sam anulować takie zamówienie. Jeśli nie będzie to płatność za pobraniem to w przypadku licytacji, prowizję naliczamy standardowo po 7 dniach od jej zakończenia. W takiej sytuacji sprzedający otrzyma automatyczny rabat po około 7 dniach od momentu anulowania zakupu przez klienta.
Nie straszymy nikogo w imieniu sprzedającego, ale na jego prośbę możemy wysłać wiadomość do kupującego jeśli sprzedający zgłosi nam, że kupujący nie odpowiada na wiadomości.
To jakaś kpina wystawiam telefon 3 raz bo Client sobie robi jaja i nie płaci za licytacje mało tego nie wiadomo czy ma prawdziwe dane powinniście blokować konta wcześniej były komentarze teraz jest kompletne dno i bez konsekwencji