Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem na Allegro rower elektryczny, ale dostarczono mi nie ten kolor. Zwróciłem go ale Sprzedawca nie mógł zrealizować przelewu zwrotnego moich pieniędzy i poprosił o nr konta bankowego. Czy to jest bezpieczne i dlaczego nie mógł oddać moich pieniędzy tą samą drogą jaką je wysłałem, czyli przez Allegro?
Tak, musisz podać żeby Ci przelał podajesz tylko nr konta-wystarczy.
@latek1957 jeśli sprzedający nie ma środków na saldzie Allegro Finanse to nie może zlecić przelewu za pomocą Allegro Finanse, natomiast może zasilić saldo kwotą potrzebną do zwrotu i wtedy zwrot przejdzie. Możesz też podać konto do zwrotu przez Centrum wiadomości, jest to bezpieczne, a ponieważ to zagraniczny sprzedający to tak pewnie będzie dla niego prościej, a dla Ciebie szybciej 🙂
Dziękuje Pani Monice.
Odpowiedź wyjaśnia starania Allegro o to, abyśmy nie musieli się posługiwać przy zakupie nadmierną ilością danych osobowych. Sprzedający w moim przypadku uzyskał już ich spory zestaw i nie wykazuje najmniejszej chęci do tego, by na tym poprzestać.
Kiedy poprosiłem o pomoc Allegro, Ono otworzyło dyskusje w moim imieniu i napisalo:
"zgłosił się do nas Kupujący, który uzyskał informację od (nazwa sprzedawcy,,,,,,,, )że zwrot pieniędzy z zakupu nie jest możliwy poprzez Allegro Finanse. Proszę wobec tego aby (nazwa sprzedawcy,,,,,,,,,, ) wykonał zwrot pieniędzy na rachunek Kupującego, który został wskazany w formularzu zwrotu. Po wykonaniu przelewu proszę Sprzedającego o załączenie bankowego potwierdzenie."
Niestety proces wskazany Sprzedającemu się nie odbył a czas płynie juz 15 dni i pokazuje jak niedopracowanie są na Allegro podstawowe i zdawałoby się automatyczne mechanizmy kupno-sprzedaż-zwrot wadliwego towaru - duży zagraniczny sprzedawca.
Z całym szacunkiem dla Pani Moniki, nie zgadzam się, że niekontrolowane udostępnianie swoich danych osobowych jest bezpieczne a pośpiech ma być doradcą.
Pozdrawiam serdecznie
Dam znać jak zakończy się odzyskanie moich pieniędzy za rower elektryczny.
@latek1957 dziękuję za wiadomość 🙂 Widzę, że poprosił Pan o naszą pomoc w dyskusji, więc wkrótce nasz pracownik się w niej wypowie. Z naszego wpisu wynika, że sprzedający posiada już numer konta, jeśli podał go Pan w formularzu zwrotu. Mam nadzieję, że wkrótce wykona zwrot wpłaty i problem zostanie rozwiązany.
@latek1957 Samo podanie Nr. konta niczym nie grozi.