Czy jest dostępny numer, który rozwiązuje problem związany z zakupem kradzionego sprzętu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Grzegorzauto1 pierw złóż reklamację sprzedawcy, potem jak to nie pomoże załóż dyskusję, a po 14 dniach od założenia dyskusji będziesz miał wsparcie allegro !
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nic nie daje, próbuję rozwiązać sprawę od 2 tyg. Bezskutecznie ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Grzegorzauto1 to teraz załóż dyskusję, po 14 dniach zaznacz jako nie rozwiązana i złóż wniosek o odszkodowania, a czy telefon jest zabrany przez policję czy sam to stwierdziłeś ? bo może być potrzebne zgłoszenie tego na policję żeby dostać odszkodowanie !
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, IPad został zabrany przez policję. Mam notatkę z dobrowolnego oddania sprzętu, jednak to za mało, co jest dla mnie nie zrozumiałe, bo w tym momencie Allegro wspiera sprzedającego, który sprzedawał kradziony sprzęt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Grzegorzauto1 allegro nie jest stroną transakcji, pomagają ale nie możesz ich winić 😞 tak samo jak byś kupił na stargania kradziony telefon i udał się z pretensjami do właściciela targowiska czy placu 😄
Jak nie założyłeś dyskusji to zrób to, potem będzie wniosek do Protect i dostaniesz odszkodowanie 🙂 ale musisz przejść całą ścieżkę bo wniosek będzie dopiero po 14 dniach !
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dyskusja założona od początku. Jak zgłosić wniosek do Protect?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Grzegorzauto1 po 14 dniach zakończ jako nierozwiązana i będzie wniosek do Protect 🙂
1. Zgłoś sprzedającemu problem z zakupem
Przekierujemy Cię do Dyskusji ze sprzedającym, gdzie możesz wyjaśnić sprawę.
Możesz poprosić nas o pomoc, jeśli podczas Dyskusji ze sprzedającym nie uda Ci się rozwiązać problemu.
2. Gdy sprzedający nie rozwiąże Twojego problemu, możesz skorzystać z Allegro Protect
Gdy nie uda Ci się dojść do porozumienia ze sprzedającym, możesz oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną. Prześlemy Ci wtedy link do krótkiego formularza Allegro Protect. Uzupełnij go.
3. Poczekaj na decyzję i rekompensatę
Rekompensatę wypłacimy na wskazany przez Ciebie rachunek lub bezpośrednio do operatora płatniczego, jeśli zakup został opłacony za pomocą Allegro Pay.
W większości przypadków zwrot pieniędzy następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.
Κώστας