Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakis kontakt z pracownikiem Allegro? Potrzebuje się skontaktować ponieważ moja dyskusja ze Sprzedający. Została zamknięta bo upłynęło 30 dni mimo że nie została rozwiązana, sprzedający mnie ignoruje i sprawa nadal niewyjaśniona.
@maciej-magdalena, cześć, jako moderatorka Gadane jestem również pracownikiem Allegro. Napiszesz, o jaką Dyskusję chodzi? Spróbuję Ci pomóc. 🙂
Tak juz podaję.
Zakup nr 12718249398
Traktor zabawka dla dziecka
Toczyłam dyskusje ze Sprzedającym, złożył on reklamację do przewoźnika, miala zostac rozpatrzona 17.11.2022 - dyskusja ze względu na termin 30 dni został zamknięta,Sprzedawca nie chce mnie poinformować jaka jest odpowiedz przewoźnika. Przewoznik nie może mi udzielić informacji jaka jest decyzja ponieważ Sprzedajacy składał reklamację.
@maciej-magdalena, dziękuję za więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym. Jeśli do poniedziałku do końca dnia nie otrzymasz decyzji reklamacyjnej, daj znać.
Serdecznie dziękuję za interwencję, Sprzedawca się odezwał- oczywiście po Pani interwencji i stwierdził że ja mam się okazac paragonami za naprawę, ja nie mam takich paragonów.
@maciej-magdalena, o jakie paragony za naprawę chodzi? Możesz opisać cały problem z tym zakupem, żebym miała szerszy kontekst?
Kupowałam na prezent traktor- zabawkę ,zależało mi na kartonie bo traktor był niezłożony a ja nie miałam możliwości go złożyć, dlatego chciałam w kartonie żebym ominęła papierem i dala , mogłam kupić na innej aukcji taniej z opakowaniem zastępczym, ale ze na prezent chciałam oryginał.
Przyszedł uszkodzony karton,zalany woda ,podarty . Złożyłam reklamację przez dyskusje na Allegro ze Sprzedającym, on mi zaproponował 15 zl zwrotu ja chce 70 zl ,ponieważ musiałam zawiesc traktor do złożenia i kupić dobry trunek w podzięce, nie licząc mojego czasu i nerwów.
Oni nie chcieli mi zapłacić za to . Złożyli za moimi plecami reklamację do Dpd. Dowiedziałam się jak zadzwonił na infolinię chcąc osobiście złożyć taka reklamację, ale dwóch jie można, złożyli ja 17.10.2022. Mieli dać odpowiedź jak została rozstrzygnięta, dyskusja po 30 dniach została zamknięta wiec nie odpowiadali na moje zapytania poza dyskusja .
Decyzję z dpd bo tyle udało mi się dowiedzieć na infolini ,więcej nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja składałam reklamację, otrzymali 17.11. Nic mnie nie poinformowali dopiero po Pani interwencji czyli w piątek napisał mi że mam okazać się paragonami za naprawę ponieważ dpd od nich tego oczekuje . Napisałam ze nie mam takich paragonów i na tym koniec .
Ja widzę
Był to ogromny problem dla mnie
Chciałam w oryginalnym opakowaniu żeby nie składać zabawki bo nie umiem i nie mam możliwości
Karton miał być zapakowany w papier ozdobny i wręczony
Tak dużego kartonu nie jestem w stanie u mnie w mieście kupić
Wiec musialam poprosić kogoś żeby mi złożył
Musiałam dowieść
I czego teraz oczekujesz?🤔
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Opisałam wszystko,i to czego oczekuje tez.
@maciej-magdalena jak duży to był karton ?
@maciej-magdalena, niestety nie widzę bezpośredniego związku między uszkodzonym kartonem, a koniecznością złożenia zabawki za dodatkową opłatą.
Zachęcam Cię do kontynuowania wyjaśniania tej sprawy ze sprzedającym. Mam nadzieję, że dojdziecie do porozumienia.