Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, około miesiąc temu zakupiłam irygator, dobrze działał, byłam zadowolona. Po upływie 3 tyg, tego samego dnia chciałam z niego skorzystać i niestety, ale przycisk (włącz/wyłącz) nie działał? Po prostu nie łączył, po naładowaniu, bez zmian. Parę sekund chodzi i się wyłącza. Czy jest możliwość zareklamowania? Czy sprzedawca zwróci mi pieniądze, bądź wymieni na nowy irygator? Dziękuję za odpowiedzi.
Napisz od kogo kupiłaś>ważne, ale oczywiście że należy składać reklamację. Opisz coś więcej a powiemy co masz zrobić. Lepiej skaldać u spzredajacego.
Tak sprzedawca odpowiada wobec kupującego przez dwa lata od daty zakupu. Możesz więc zgłosić reklamację do sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową i w reklamacji zawrzeć swoje żądania. Jednakże to sprzedawca decyduje czy produkt naprawi, wymieni czy zwróci pieniądze.
Ewentualnie jak na produkt udzielona została gwarancja, to możesz zgłosić się do serwisu. Dane powinny być w karcie gwarancyjnej.