anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy jest uregulowane kto powinien ponieść koszt zwrotu wadliwego towaru?

gosiek1412
#1 Nowicjusz#

muszę zwrócić dość sporą przesyłkę. Biorąc pod uwagę, że towar ma bezsprzeczny defekt uważam, że sprzedający powinien udostępnić etykietę zwrotu. Mylę się? Są jakieś uregulowania w tej kwestii?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ty składasz reklamację i odsyłasz na własny koszt a sprzedający po jej uznaniu powinien Ci zwrócić koszty towaru oraz jego zwrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@gosiek1412 Jak składasz reklamacje to do sprzedającego należy jak i czym odbierze towar na reklamację, niczego nie musisz odsyłać, otwórz dyskusję i tam opisz sprawę.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów