anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klient mógł wystawić negatywny komentarz i nie poleca jeśli ja anulowałem zamówienie bo brak tow

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

Czy klient mógł wystawić negatywny komentarz i nie poleca jeśli ja anulowałem zamówienie bo okazało się, że towaru jednak nie ma?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Centrum_E jako sprzedawca i przedsiębiorca nie masz możliwości anulowania zakupu w pełnym tego słowa znaczeniu , nie wywiązałeś się z obowiązku jaki na Tobie ciąży to klient stosownie Cię ocenił .

oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

Co znaczy anulowania zakupu w pełnym tego słowa znaczeniu? Czyli co miałem zrobić jeśli tego towaru nie ma?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Centrum_E   Co robić?  Nie wystawiać fikcyjnych ofert.  Ocena słuszna, przypomnij sobie przysłowie:  Nosił wilk razy kilka...

A jeśli to tak zwany drop shopping to : dopóki dzban wodę nosi...

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Centrum_E Chodzi o to, że jako przedsiębiorcy nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy (z drobnymi wyjątkami ale tu one nie zaszły) - ten przywilej przysługuje tylko kupującemu.

Generalnie to powinieneś poinformować kupującego o braku towaru i jakimś sposobem zorganizować dla niego ten towar - np. zamówić u innego dostawcy.

Tak to wygląda.

oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

poinformowałem klienta pisząc do niego w komentarzu wyjaśniającym przy anulowaniu zamówienia, że niestety nie mamy tego towaru, przeprosiłem grzecznie, ale nic nie dało,

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Centrum_E tu akurat kupujący mógł się wnerwić więc ocenił ale na allegro ci może nawet komentarz zostawić do zakupu który sam anulował przed odebraniem paczki z towarem i ktorego na oczy nie widział i w ręku nie miał

oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

niby w regulaminie nie może wystawić, ale widzę, że nie każdy nad tym panuje jak widać...

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Centrum_E Jaki konkretnie punkt regulaminu masz na myśli?

oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

mówię tutaj o komentarzu @az1rael że anulowanego przez klienta zakupu nie może ocenić, w pomocy allegro jest opisane jasno, że : 

  • Kupujący nie mogą ocenić zakupów, które anulowali.
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Centrum_E Jeśli kupujący anuluje zakup to nie może wystawić oceny - ale żeby anulowanie było możliwe muszą być spełnione pewne warunki.
Jeśli transakcja będzie już w realizacji to kupujący nie może anulować ale może kliknąć zwróć zakup - wtedy już komentarz może wystawić.


oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@Centrum_E  

  • Kupujący nie mogą ocenić zakupów, które anulowali.

    Ale to nie kupujący anulował zakup. To Ty nie wywiązałeś się z umowy kupna-sprzedaży. Klient więc słusznie Cię ocenił. Przez Ciebie stracił czas, nerwy i być może przepadły mu oferty tego samego przedmiotu od innych sprzedawców. 
oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

proszę czytać ze zrozumeiniem, pisałem tu akurat o sytuacji  z komentarza@az1rael 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Centrum_E sprecyzujęprzez anulowali rozumiem zglosili zwrot przed odbiorem paczki lub nie odebrali paczki wielokrotnie poruszany temat chamowy kupujących pt nie mial towaru w lapie a dal 1 gwiazdkę albo za obslugę 1 gwiazdka mimo że nie odebrał zamówienia

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nie miałeś towarru, ale może inni na allegro mieli? Wystarczylo zamówić u kogoś innego z wysyłką do tego klienta bezpośrednio albo pośrednio przez ciebie.....

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Centrum_E jeśli towaru nie ma to się go nie wystawia na sprzedaż , odstąpienie od umowy sprzedaży możliwe jest tylko w ściśle określonych warunkach , a nawet w przypadku , gdy transakcja je spełnia nie chroni to sprzedawcy przed negatywną oceną , niemniej tłumaczenie ,, towaru nie ma ,, nie jest podstawą do unieważnienia transakcji .

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA1
#9 Pomysłodawca#

@mdrogeriapoważnie NIGDY nie zdarzyło Ci się, że była jakaś pomyłka w stanach magazynowych, sprzedało się innym kanałem, uszkodziło i nie było zdjęte ze stanu?

Jeśli tak - zazdroszczę.

Natomiast klientów przestałam rozumieć w ogóle. Wiadomo, są z natury nieomylni.

Ale...  jak pójdą do sklepu stacjonarnego to tez powinni zrobić awanturę jak czegoś nie ma? Szczególnie, że wczoraj widzieli na wystawie?

Człowiek człowiekowi człowiekiem 😞

oznacz moderatorów

Centrum_E
#7 Wielbiciel#

dzięki, bo niektórzy tu by zjedli... strach coś napisać, a jak ktoś początkujący i się nie zna to wogóle....

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@AGLOPRIMA1  napisał(a):

jak pójdą do sklepu stacjonarnego to tez powinni zrobić awanturę jak czegoś nie ma? Szczególnie, że wczoraj widzieli na wystawie?


W sklepie to inna sytuacja, bo kupujący dowiaduje się JESZCZE PRZED DOKONANIEM ZAKUPU że interesujących go artykułów nie ma, więc żadnej umowy kupna-sprzedaży nie zawiera. 

Tymczasem u Ciebie ktoś kupił, zapłacił, i tym samym zawarł wiążącą umowę kupna sprzedaży. A Ty go spuszczasz po brzytwie twierdząc że "nie mamy pańskiego płaszcza, i co nam pan zrobi?" 
Patologia handlu. 

oznacz moderatorów