Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy klient mógł wystawić negatywny komentarz i nie poleca jeśli ja anulowałem zamówienie bo okazało się, że towaru jednak nie ma?
@Centrum_E jako sprzedawca i przedsiębiorca nie masz możliwości anulowania zakupu w pełnym tego słowa znaczeniu , nie wywiązałeś się z obowiązku jaki na Tobie ciąży to klient stosownie Cię ocenił .
Co znaczy anulowania zakupu w pełnym tego słowa znaczeniu? Czyli co miałem zrobić jeśli tego towaru nie ma?
@Centrum_E Co robić? Nie wystawiać fikcyjnych ofert. Ocena słuszna, przypomnij sobie przysłowie: Nosił wilk razy kilka...
A jeśli to tak zwany drop shopping to : dopóki dzban wodę nosi...
@Centrum_E Chodzi o to, że jako przedsiębiorcy nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy (z drobnymi wyjątkami ale tu one nie zaszły) - ten przywilej przysługuje tylko kupującemu.
Generalnie to powinieneś poinformować kupującego o braku towaru i jakimś sposobem zorganizować dla niego ten towar - np. zamówić u innego dostawcy.
Tak to wygląda.
poinformowałem klienta pisząc do niego w komentarzu wyjaśniającym przy anulowaniu zamówienia, że niestety nie mamy tego towaru, przeprosiłem grzecznie, ale nic nie dało,
@Centrum_E tu akurat kupujący mógł się wnerwić więc ocenił ale na allegro ci może nawet komentarz zostawić do zakupu który sam anulował przed odebraniem paczki z towarem i ktorego na oczy nie widział i w ręku nie miał
niby w regulaminie nie może wystawić, ale widzę, że nie każdy nad tym panuje jak widać...
@Centrum_E Jaki konkretnie punkt regulaminu masz na myśli?
mówię tutaj o komentarzu @az1rael że anulowanego przez klienta zakupu nie może ocenić, w pomocy allegro jest opisane jasno, że :
@Centrum_E Jeśli kupujący anuluje zakup to nie może wystawić oceny - ale żeby anulowanie było możliwe muszą być spełnione pewne warunki.
Jeśli transakcja będzie już w realizacji to kupujący nie może anulować ale może kliknąć zwróć zakup - wtedy już komentarz może wystawić.
proszę czytać ze zrozumeiniem, pisałem tu akurat o sytuacji z komentarza@az1rael
@Centrum_E sprecyzujęprzez anulowali rozumiem zglosili zwrot przed odbiorem paczki lub nie odebrali paczki wielokrotnie poruszany temat chamowy kupujących pt nie mial towaru w lapie a dal 1 gwiazdkę albo za obslugę 1 gwiazdka mimo że nie odebrał zamówienia
nie miałeś towarru, ale może inni na allegro mieli? Wystarczylo zamówić u kogoś innego z wysyłką do tego klienta bezpośrednio albo pośrednio przez ciebie.....
@Centrum_E jeśli towaru nie ma to się go nie wystawia na sprzedaż , odstąpienie od umowy sprzedaży możliwe jest tylko w ściśle określonych warunkach , a nawet w przypadku , gdy transakcja je spełnia nie chroni to sprzedawcy przed negatywną oceną , niemniej tłumaczenie ,, towaru nie ma ,, nie jest podstawą do unieważnienia transakcji .
@mdrogeriapoważnie NIGDY nie zdarzyło Ci się, że była jakaś pomyłka w stanach magazynowych, sprzedało się innym kanałem, uszkodziło i nie było zdjęte ze stanu?
Jeśli tak - zazdroszczę.
Natomiast klientów przestałam rozumieć w ogóle. Wiadomo, są z natury nieomylni.
Ale... jak pójdą do sklepu stacjonarnego to tez powinni zrobić awanturę jak czegoś nie ma? Szczególnie, że wczoraj widzieli na wystawie?
Człowiek człowiekowi człowiekiem 😞
dzięki, bo niektórzy tu by zjedli... strach coś napisać, a jak ktoś początkujący i się nie zna to wogóle....
@AGLOPRIMA1 napisał(a):
jak pójdą do sklepu stacjonarnego to tez powinni zrobić awanturę jak czegoś nie ma? Szczególnie, że wczoraj widzieli na wystawie?
W sklepie to inna sytuacja, bo kupujący dowiaduje się JESZCZE PRZED DOKONANIEM ZAKUPU że interesujących go artykułów nie ma, więc żadnej umowy kupna-sprzedaży nie zawiera.
Tymczasem u Ciebie ktoś kupił, zapłacił, i tym samym zawarł wiążącą umowę kupna sprzedaży. A Ty go spuszczasz po brzytwie twierdząc że "nie mamy pańskiego płaszcza, i co nam pan zrobi?"
Patologia handlu.