Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Klientka, kupiła od nas przysmaki dla zwierząt, składającą sie z dwóch różnych produktów. Przez pomyłkę dostała jeden inny niż zamawiała. Po interwencji naprawiliśmy swój błąd i dosłaliśmy jej poprawny produkt. Pani miała zrobić zwrot Allegro z niepoprawną paczką. Niestety Pani twierdzi, że ona nie będzie paczki w nic pakować, może ją wrzucić jedynie do paczkomatu, używa argumentu " Że nie jest naszym pracownikiem i ona nic nie musi", albo każe samemu sobie podjechać po odbiór przesyłki. Tu zaznacze, że My jesteśmy z Dolnego Ślaska a Pani z Trójmiasta. Czy macie jakiś pomysł co można zrobić z takim klientem?
Kupujący ma obowiązki w związku ze zwrotom i doskonale wiesz jakie. Wysłaliście inny towar więc w zasadzie nie jak go "ukarać".
@Fit-animals klientka złożyła reklamację, która została uznana. Towar "wadliwy" odbieracie od niej na własny koszt, jednak musi ona go zabezpieczyć na czas wysyłki (opakować w zewnętrzne opakowanie), ponieważ w razie uszkodzenia przesyłki, to ona jako nadawca, poniesie odpowiedzialność. Grzecznie jej to uświadom.
Jeśli Pani będzie się wzbraniać przed odesłaniem rzeczy to kolejność postępowania: wezwanie do wydania rzeczy, wezwanie do zapłaty, przyklepanie nakazu zapłaty w sądzie, komornik. W poprzedniej firmie, w której pracowałem, Pani poniosła koszt ok. 1,5k + koszty egzekucji za nieodesłany, zepsuty tv. Opakowanie wyrzuciła i stwierdziła, że "nie będzie zawracać sobie głowy szukaniem odpowiedniego opakowania, macie sobie po niego przyjechać".
@Fit-animals i na przyszłość mała porada, z wieloletniego doświadczenia - najpierw odesłanie reklamowanego towaru, potem wysyłka właściwego. Dopóki Kupujący czegoś chce, będzie współpracował, by uzyskać wymianę/naprawę/zwrot kasy. Jeśli to wcześniej dostanie, to często ma wywalone na potrzeby sprzedawcy, bo ma co chciał.
@Fit-animals Teraz możesz ją dopisać do listy nieaktywnych i więcej nigdy niczego u ciebie nie kupi.
A paczkę niech wysle tak jak potrafi. Trudno.
@Fit-animals po pierwsze ustawa określa że odbiera go sprzedawca a nie że ma spakować 🙂
@kostas11 nadal jak wyślesz po paczkę swojego kuriera ma mu wydać spakowany towar a jak tego nie zrobi to dostanie zgłoszenie na policji o przywłaszczenie mienia i będzie się tłumaczyć z podkulonym ogonem