Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:83471291 Jak to nie ma plecaka? to gdzie on teraz jest🤣
Napisz do sprzedającego i się dowiedz do kogo wysłał.
Śledzenia paczki nie ma? Może kurier zostawił na progu i sąsiadowi się spodobało...
Też nie otrzymałem plecaka, może dlatego że go nie kupiłem.
@Client:83471291 Widzę, że rozpoczęłaś już dyskusję ze sprzedającym, więc poczekaj teraz proszę na jego odpowiedź. Sprzedający ma teraz 24 na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić naszego pracownika o pomoc.
@Client:83471291 Jak masz otwartą dyskusję to nie zamykaj jej do czasu rozwiązania problemu, jeżeli w ciągu 14 dni problem się nie rozwiąże to możesz zamknąć dyskusję jako nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index