Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca odmówił wykonania naprawy oczyszczacza powietrza YOER APH01W w okresie gwarancji a Allegro nie umożliwia wystawienia komentarza po 90 dniach od zakupu.
Jak ocenić w terminie 90 dni towar i sprzedającego, jeśli sprzedający udziela 36 miesięcy gwarancji?
Oczyszczacz powietrza działał bezawaryjnie i bezproblemowo, cicho ok. 29 miesięcy. Nie pamiętam dokładnie miesiąca, a aukcja zniknęła z "moich zakupów".
W kwietniu br. oczyszczacz powietrza YOER APH01W zaczął samoczynnie się wyłączać a po dwóch dniach nie można było go w ogóle włączyć. Ta naprawa się odbyła, jednak oczyszczacz wrócił nie dokładnie spakowany, nie dokładnie poskładany a wewnątrz słychać było odgłosy luźnej części. Po kolejnej wysyłce oczyszczacza powietrza YOER APH01W do dostawcy, oczyszczacz wrócił sprawny ale jego praca już była głośna, szczególnie w nocy. Tym razem wysłałem oczyszczacz do dostawcy po konsultacji wcześniej nagranych przeze mnie dźwięków. Był to dokuczliwy w nocnej ciszy turkot, którego nie było wcześniej. Niestety, fachowcy u dostawcy stwierdzili, że jest to normalna praca oczyszczacza powietrza YOER APH01W. Moje przypuszczenia są takie:
Coś w oczyszczaczu się zużyło albo niewłaściwie złożone w czasie poprzedniej naprawy.
Teraz turkot przekształca się w głośne, chociaż niestałe i nieregularne stuki. Myślę, że brak naprawy może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia oczyszczacza powietrza YOER APH01W.
Czy ktoś miał podobną sytuację i może pomóc w załatwieniu reklamacyjnej naprawy mojego oczyszczacza powietrza YOER APH01W?
Sprzedającym jest producent z Kościana, YOER Sp. z .o.
To jest to samo. Aukcja była producenta i na aukcji były podane warunki gwarancji, z której sprzedawca/producent wywiązał się dwa razy. Odmówił za trzecim razem
Odmówił bo wady nie stwierdził
Aukcja była producenta YOER Sp. z o.o. z Kościana i na aukcji były podane warunki gwarancji na 36 miesięcy
Wygląda na to, że Allegro zerwało ze mną kontakt.