Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zakupiłem przez Allegro od dwóch różnych sprzedawców po jednym materacu do spania. Cena była b atrakcyjna. Obiecali dostawę w kilkanaście dni. Miną ponad miesiąc i tydzień - Zakupów /materaców brak. - Proszą aby jeszcze poczekać. _ Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenie z tak mocno opóźnioną dostawą.- Czy może powinienem już złożyć reklamację o nie dostarczeniu towaru?
Z Chin na Allegro to niestety tylko samobójcy kupują. Jak konto sprzedawcy jeszcze nie zniknęło to nadzieja jest. Większość z nich to zaciąga po prostu oferty polskich firm z katalogu i sami nie wiedzą co sprzedają... Ale nie każdy, bywali i zadowoleni klienci. A dostawa potrafi potrwać. Opinie chociaż patrzyłeś o sprzedawcy? Bo te w katalogu to pewnie polscy sprzedawcy dostali, a Chińczyk się tylko podpiął.
Prawdopodobnie nic nie przyjdzie, zwłaszcza jak konto sprzedawcy jest zawieszone.
Niektórzy chińscy sprzedawcy, chociaż bardziej tu pasuje słowo oszuści, po prostu kopiują inne oferty, dają kilka razy niższą cenę i niczego nie wysyłają. Nic im za to nie grozi poza zawieszeniem konta, więc trzeba na nich szczególnie uważać.
@Client:50387576 Dostarczenie to dopiero połowa problemu, może kiedyś przypłyną i wtedy zaczną się dopiero problemy. Czy zastanawiałeś się co bedzie jeśli materace okażą się totalnym badziewiem i trza je będzie odesłać?
Módl się żeby zaginęły i nigdy nie dotarły, wtedy może będziesz miał jakąś szansę odzyskania kasy. Może Huti porwą ten okręt i sobie w szałasach spanko urządzą.
@Client:50387576 w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie założenie dyskusji ze sprzedawcą. (termin dostawy już minął) W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta).