anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkt nowy wysyłany w innym opakowaniu, z innymi parametrami niż ten zakupiony

Tonieruda
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ciekawostkę i pytanie. Kupiłam lampę solarną, nową, w ogłoszeniu w opisie nie było napisane ile ma Lumenów. Napisałam wiadomość do sprzedawcy, ile ta konkretna lampa z ogłoszenia ma lm. Dostałam odpowiedź że 3000. 
Zakupiłam produkt, przyszedł do mnie i NA OPAKOWANIU mam informację że lumenów jest tylko 260. Lampa faktycznie słabo świeci, zdecydowanie nie na 3 tysiące jak pan zapewniał (mam już jedną taką mocną i różnica jest ogromna pomiędzy nimi). 
Napisałam wiadomość do sprzedającego opisując sytuację, wysłałam zdjęcie opakowania. 
Dostałam odpowiedź, że "jest to opakowanie którego producent używa do wysłania wielu modeli tej lampy, natomiast ta którą Państwo otrzymali posiada 3000 lumenów,".
Jak mam możliwość zweryfikować parametry tej lampy jeśli sprzedawca mówi o tym, że producent daje opakowania z konkretnymi parametrami do różnych produktów o różnych parametrach? Czy można w ogóle sprzedać taki produkt jako nowy, jeśli parametry na opakowaniu nie zgadzają się z rzeczywistymi? Na samej lampie nie ma żadnych informacji, więc muszę wierzyć na słowo sprzedawcy że to faktycznie 3 tysiące mimo że nie świeci jak 3 😉 Oczywiście mam możliwość zwrotu, jednak wiem (patrząc po opisach aukcji innych lamp) że kolejny zakup może zakończyć się tak samo - inne parametry w rzeczywistości niż podane. Jak się przed tym ustrzec? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Na tym serwisie nijak. żadna ilość postów na tym forum nic nie pomogła. Z każdą zmianą jest gorzej. I Nadal zmiany postępują... Nie da już normalnie kupować i nie da się normalnie sprzedawać. Ja i kupowałam i sprzedawałam. Teraz już tylko sprzedaję. Katalog to jeden wielki bałagan. Masy produktów nie idzie wyszukać, jak już są to jakoś tak dziwnie np top oferty są od gorszych jakościowo sprzedawców i do droższych produktów, Chińskie konta dziwnie regularnie co miesiąc są blokowane, rozmowy przeprowadza się z botami.

Sprzedawcy mają się jeszcze gorzej. Duże ograniczenia w opisach ofert, błędne komunikaty dotyczące czasu wysyłki, przymusowe formy najgorzej działających dostaw, notoryczne grzebanie w katalogach i błędy itp. itp. A potem muszą się co chwilę tłumaczyć za cudze błędy. Ofert małych sprzedawców nikt już nie widzi.

oznacz moderatorów