Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1) Czy naprawicie w końcu link „kup ponownie” aby działał na iphone 13? Od lat ten link nie działa, jest to niemożliwie frustrujące…… wyskakuje „błąd”.
2) jednocześnie tak zbudowaliście aplikację aby nie dało się skopiować nazwy produktu z Historii zakupów ani szczegółu zakupu. Kolejna frustracja, proszę uczynić to wszystko klikalnym….. co ułatwi kolejny zakup…
3) dlaczego opis tej strony jest po chińsku?? Niezachęcające
@Dom_i_ogrod_lux Cześć 🙂 Czy możesz napisać coś więcej o błędzie, który wyskakuje po kliknieciu w "Zobacz ofertę"? Pojawia się pusta strona czy komunikat? Najlepiej prześlij mi zrzuty ekranu krok po kroku lub nagranie 🙂
Jeśli chodzi o pozostałe dwa zgłoszenia, przekazałam je do odpowiednich zespołów.
Pojawia się kościotrup z napisem „Błędny adres, nic straconego”. Za nagranie musicie wypłacić pensje testera 🙂 pozdrawiam
@Dom_i_ogrod_lux Sprawdziłam tę sytuację na swoim koncie i nie udało mi się jej powtórzyć, a również korzystam z wersji aplikacji na iOS. Po kliknięciu w "zobacz ofertę" prawidłowo przenosi mnie do widoku oferty.
Czy sytuacja dotyczy tylko tej oferty, czy każdej? Czy korzystasz z aktualnej wersji aplikacji (podaj wersję swojej aplikacji)?