- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, Osoba która odebrała zakupioną choinkę sztuczną w południe 22 grudnia zgłosiła zwrot choinki 25 grudnia o godz 23,30. Jest to towar okazjonalny, który używamy raz w roku. Powód zwrotu - nie pasuje mi. Czy można w tej sytuacji odmówić ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spiritoffish niestety nie można. Takie prawa kupującego. Jedno co można zrobić to jeśli okaże sie że przedmiot byl używany i starcił na wartości to mozna potrącić utraconą wartość towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ma prawo do 14-dniowego zwrotu, więc nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mnie wciąż zastanawia jedno... jak to jets możliwe, ze ktos kto prowadzi legalną dzialalnosc gospodarczą moze nie znac Ustawy Konsumenckiej i odpowiednich przepisów prawnych? 😮 😮 😮
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiem że jest 14 dni, ale są towary które nie są tym objęte. Kupowanie choinki żeby odbębnić wigilie i potem ją zwrócić ? Ja nie wpadłbym na to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale choinka nie jest towarem wyłączonym z tego!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spiritoffish Bo ty myślisz w kategoriach uczciwości. A ten kupujący nie, pewnie taki Janusz który bedzie potem rozpowiadał przy tanim piwku jak mu się udało system przechytrzyć.... Choinka nie jest towarem wyłączonym ze zwrotów.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W większości są to ludzie "majętni".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spiritoffish Ma 14 dni na zgłoszenie zwrotu bez podania przyczyny. Tak, sprzedający jest słabsza stroną transakcji, tak prawo nie chroni go przed startami spowodowanymi przez kupujących. Jedyne co to zrób zdjęcia z rozpakowywania zwrotu, sprawdź dokładnie choinkę i jezeli nosi ślady używania - możesz pomniejszyć kwotę zwrotu ( musisz to uzasadnić).
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj, @spiritoffish.
Konsument ma prawo zwrócić sztuczną choinkę kupioną przez internet. Należy przyjąć przesyłkę zwrotną i zwrócić wpłacone środki. Jeśli nabywca zapłacił za przesyłkę do siebie, to sprzedawca ma obowiązek zwrócić mu koszt najtańszej zwykłej przesyłki ze swojej oferty. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi konsument.
PS: W tej chwili masz 100% poleceń od 9 kupujących i Smart! w swoich ofertach. Nie zwlekaj ze zwrotem pieniędzy, bo jakikolwiek spór i negatyw (nie wspominając o wypłacie odszkodowania z Allegro Protect) zrujnuje Ci jakość sprzedaży i de facto zamknie interes.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety.
Ale oczywiście (tak, jak piszą tu inni), jest Ustawa Konsumencka, są odpowiednie przepisy i prawa kupującego. A że to prawo okazuje się nierzadko zbójeckim prawem, to już inna sprawa.
Wielu konsumentów traktuje więc sprzedawców jak darmową wypożyczalnię. Bez wstydu! Że o zwykłej przyzwoitości nie wspomnę.