Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia mam problem z płatnością kartą płatniczą. Opcja karta płatnicza jest nieaktywna. Klikając na nią nic się nie dzieje. Inne opcje jak blik, przelew z konta i itd. działają. Nie jest to problem karty ponieważ próbowałam różnych ale to bez sensu bo ikona karta płatnicza jest nieaktywna. Dział techniczny ALLEGRO rozłożył ręce, robiłam wszystko co można łącznie z odinstalowaniem, zainstalowaniem aplikacji, wyczyszczeniem danych. Sprzęt mam raczej nowy tym bardziej, że kilka dni temu dokonywałam płatności bez problemów. Jak macie taki problem lub znacie sposób rozwiązania to proszę o pomoc.
@Client:36797696 widzę, że sprawa jest w toku i jest omawiana z działem technicznym w zgłoszeniu nr 44634939. Nasz doradca nie otrzymał jeszcze ekspertyzy z działu technicznego, dlatego proszę oczekiwać na wiadomość mailową. Mam nadzieję, że sprawa szybko i pozytywnie się wyjaśni.