anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mam prawo złożyć reklamację?

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, dziś po południu zamówiłam produkt, pisało, żeby w pytaniu do sprzedającego napisać jaki konkretnie chce się kolor tego produktu, ja zapomniałam 😑. Nie napisałam jaki kolor, zorientowałam się po godzinie i napisałam do sprzedawcy o 17 coś że kolor czarny, ale nie dostałam odpowiedzi. Napisałam znowu że zależy mi na czarnym kolorze i żeby odpisał jak przeczyta żebym się nie zastanawiała czy przeczytać czy nie. On nie odpisywał, wysłałam smsa, nie odpisał. A po 19 wysłał paczkę... I ja nie wiem czy odczytał to co pisałam czy nie, zero odzewu, napisałam dwa maile, bez odzewu, i nie wiem, czy on wysłał kolor czarny czy nie. Bo w pytaniu do sprzedającego nie napisałam... I gdy paczka przyjdzie i okaże się że jest inny kolor to ja mogę to odesłać i bez zwrotu pieniędzy wyślą mi drugi, ale inny kolor? Zamówienie jest opłacone. Pierwszy raz mam taką sytuację i nie wiem co zrobić, żaden inny kolor tego produktu mnie nie interesuje. 😐

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49513226 Odczyta,wysłałeś przez centrum wiadomości,zawsze możesz zwrócić, zakup konsumencki.

 

 

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:49513226  Zadzwoń jutro do niego? Smart Paczkomat? Jezeli tak jak nie odbierzesz wróci za darmo do niego, ty zrezygnujesz z zamówienia ( zwrot bez podania przyczyny), a potem kupisz jeszcze raz tym razem zaznaczajac kolor.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

Czyli jeśli on nie da znaku życia a ja nie odbiorę to on mi odeśle hajs?

A jeśli odbiorę, otworzę, będzie nie to, to zwrócę i on mi odeśle hajs a ja zamówię znowu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli jest zakup od firmy, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. napisz mu tu, przeczyta:Screenshot_2020-11-16 Allegro pl - Więcej niż aukcje Najlepsze oferty na największej platformie handlowej .png

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

No właśnie pisałam tu, i to z 5 wiadomości, nie odczytał a był aktywny. Tzn nie wiem czy nie odczytał bo nie odpisał. Ale no poczekam to jutra

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49513226 Spokojnie, dziś jest niedziela. Nie wyśle jak mu napisałeś, doskonale wie że mu zwrócisz a to koszty.

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

Paczka jest "w drodze" 😞 Ale no mam nadzieję że przeczytał a nie odpisał

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zakup  z Smartem, to masz darmowy zwrot.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49513226 Tak, masz pełne prawo do reklamacji zawsze, a nie tylko w takim przypadku. Skoro wysłałaś kilka wiadomości z kolorem produktu, sprzedawca powinien je uwzględnić i zapakować właściwy kolor. Masz potwierdzenie nadania tych wiadomości, czyli masz dowód. W przypadku reklamacji sprzedawca pokrywa jej koszty, czyli odsyłasz towar, a on dosyła Ci właściwy kolor i zwraca koszt odesłania. Następnym razem, jeśli sprzedawca nie reaguje na wysłane wiadomości, a Tobie zależy na odpowiedzi, pisz tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tutaj bardzo szybko odpowie, ma taki obowiązek. Formularz Dyskusji możesz też wykorzystać do szybkiego rozwiązania problemu z ewentualną reklamacją.

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

A słuchaj, odezwał się już, wysłał zły kolor i mam zwrócić i on wyśle znowu. Muszę coś klikać na allegro czy po prostu zapakować i wysłać na jego adres? Jest jakaś szansa, że on mnie oszuka?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49513226 Możesz odesłać na koszt sprzedawcy, zwyczajnie, na przykład pocztą - wtedy musi Ci oddać koszt odesłania. Możesz też odesłać darmowym zwrotem, o ile to był zakup Smart lub paczkomatem; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

Nie powinien oszukać 🙂

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

A jeśli to nie jest transakcja przez allegro smart? Jeśli chcę odesłać mu normalnie pocztą to wtedy nie da się na jego koszt tak?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeżeli to nie jest transakcja Smart i nie otrzymujesz towaru paczkomatem InPost, odsyłasz inną metodą na koszt sprzedawcy. W praktyce oznacza to, że płacisz za odesłanie, a sprzedający powinien Ci ten koszt oddać.

Paczkomatem bez Smart też odsyłasz za darmo.

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

I jeśli ta transakcja jest do paczkomatu to ja nawet nie otwierając tej paczki mam ją włożyć do paczkomatu z powrotem tylko wcześniej wygenerować jakiś kod?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, kod napisz na paczce, dodatkowo usuń z paczki etykietę z Twoimi danymi.

oznacz moderatorów

Client:49513226
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję i ostatnie pytanie mam, mianowicie tam trzeba wypełnić dokładnie "Podaj dane konta do zwrotu środków", a ja nie chcę żadnego zwrotu środków bo już się z typem dogadałam że on mi odeśle czarny a ja mu odeśle to co przysłał...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49513226 Konto musisz podać, bez tego nie zrobisz zwrotu. Sprzedawca mimo to nie odda Ci pieniędzy, tylko dośle właściwy kolor.

oznacz moderatorów