Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Google nie pomaga ponieważ podsuwa tylko najczęściej zadawane pytania w podobnej tematyce, ale nie bezpośrednio to -> Czy jeżeli zamówiony dysk twardy (który jest najwrażliwszą częścią komputera mogącą łatwo doznać utajonych uszkodzeń skutkujących straszliwą w skutkach awarią w odległym czasie) zostanie mi przysłany bez żadnego/właściwego zabezpieczenia, albo w zawinięty w gazecie luźno latając po kartonie, dosłownie gorzej niż gdybym zamówił szczotkę do butów to czy jest to podstawą do reklamacji? Odstąpienie od umowy i zwrot następuje na mój koszt, ale muszę dokonać zwrotu z winy sprzedawcy, który olał jeden ze swoich najważniejszych obowiązków.
@UkladScalony Jeśli sprzęt przyjdzie sprawny oraz bez widocznych uszkodzeń itp. to nie widzę tu podstaw do składania reklamacji.
Dziękuję.
Oczywiście że możesz ale jak nie będzie uszkodzeń od razu to po roku z tego tytułu(źle zapakowany w przesyłce) to nie.
Dziękuję za odpowiedź.