anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można wystawić ocenę sprzedającemu, po minionym czasie, gdy okazało się, że produkt jest wadliwy

-kubek2
#1 Nowicjusz#
  • We wrześniu 2023 kupowałam telefon u pewnego sprzedającego, telefon miał być po renowacji w idealnym stanie technicznym. Niestety po upływie 4 miesięcy telefon się zepsuł całkowicie ze strony technicznej, co potwierdził mi punkt naprawy elektroniki w moim mieście (akcja działa się w styczniu 2024). Chwilę potem skontaktowałam się z sprzedającym i odesłałam go na gwarancję, która była zawarta w umowie zakupu. Jednak podejście sprzedającego do tej sytuacji było naprawdę nieprofesjonalne, gdyż nie dostałam od nich żadnej informacji, czy telefon dotarł, czy uda się go naprawić i jak wygląda sytuacja. Jedynie jak upominałam się wiadomościami to dostawałam zbywające odpowiedzi, że jest w naprawie, gdzie nie było wspomniane, co zostało naprawiane i kiedy mogę spodziewać się go z powrotem. Pod koniec lutego, wreszcie dostałam jakąś informację, że prawdopodobnie telefon został naprawiony, ale firma potrzebuje kod, by go przetestować, oraz że na początku kolejnego tygodnia powinien do mnie wrócić. Potem znowu była cisza na parę tygodni, dopóki znowu się nie upomniałam o jakiekolwiek informacje. Końcowo naprawiony telefon dotarł do mnie dzisiaj, prawie 2 miesiące od zgłoszenia problemu, który nie powstał z mojej winy, a ze stanu w jakim dostałam początkowo telefon. Po takiej sytuacji chciałabym wystawić sprzedającemu negatywna opinię, bo cała sytuacja była naprawdę nieprofesjonalna, nie dostawałam żadnych informacji, chyba, że je wymuszałam, a i tak były one bez żadnych konkretów, nie mówiąc już o jakiś przeprosinach, czy wyjaśnieniu sytuacji. Czy jest coś co mogę zrobić w tym wypadku, czy trzeba się z tym pogodzić, że już za późno na wystawienie złej opinii?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@-kubek2 Niestety pozostaje pogodzić się z brakiem możliwości wystawienia opinii.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@-kubek2 Ale dlaczego9 czekasz tak długo, otwórz dyskusję ze sprzedającym, poza tym ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji sprzedający od chwili zgłoszenia, później reklamacja jest uznana, 

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów