anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można zamknąć limit w ratach od nowa?

MAMY ROZWIĄZANIE!
josephine26
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś z Was korzystał już z rat OdNowa? Z tego co wyczytałam wynika, że jest to tak jakby otwarty limit w koncie, z którego można korzystać, bo przyznane środki są cały czas dostępne do wykorzystania. Czy w związku z tym można kiedyś ten limit zamknąć, jeśli nie chce się już z niego korzystać? Czy taki wciąż otwarty limit inne banki traktują jako zobowiązanie kredytowe? (kredyt gotówkowy). W ratach PayU na przykład pożyczka zostaje przyznana tylko na konkretny zakup, przy którym wnioskujemy o płatność ratalną, a po spłacie rat pożyczka zostaje spłacona. W ratach OdNowa limit jest jakby wciąż otwarty, tj. pożyczka trwa.. Też tak to rozumiecie? Dzięki za podpowiedzi! Chodzi mi głównie o to, czy ten udostępniony limit można zamknąć w dowolnym momencie po spłacie rat.. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, można. W tym celu musisz wysłać listem poleconym odpowiednie pismo do banku lub osobiście odwiedzić placówkę. Nie musisz jednak zamykać limitu, w niczym on Ci nie przeszkadza i jego utrzymanie nic nie kosztuje. Jeśli jednak chcesz zamknąć, skontaktuj się z bankiem i ustal szczegóły.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@josephine26 Wystarczy z niego nie korzystać , nie ponosisz żadnych opłat.

oznacz moderatorów
josephine26
#8 Zapaleniec#

Tak, ale limit widnieje jako zobowiązanie otwarte, co może zapewne wpływać na decyzję przy staraniu o inny kredyt w przyszłości..

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:

  • zmiany danych kontaktowych
  • spłaty rat tj. aktualna kwota do spłaty, numer rachunku do spłaty, wakacje kredytowe
  • dostępów do dokumentów kredytowych
  • odstąpienia od umowy lub zamknięciu limitu

Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:

  • poprzez System Bankowości Internetowej
  • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem 48 503 221 521.
  • możesz również przyjść do placówki banku - listę placówek znajdziesz tutaj.
oznacz moderatorów