Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można zmienić reklamację na zwrot? Wybrałem w formularzu reklamację, wpisując powód (usterki fabrycznej związanej z produktem), lecz nie chcę, aby sprzedawca wymienił mi ten produkt na nowy lub naprawił usterkę, chcę po prostu zwrot pieniędzy. Nie ukrywam, że mam pierwszy raz z tym do czynienia i nie doczytałem warunków pomiędzy zwrotem, a reklamacją. Nie chcę sprzedawcy w żaden sposób robić pod górkę czy też coś od niego wyłudzać. Czy mogę to jeszcze jakoś odkręcić? Wysłałem towar w piątek, jeszcze nie doszedł do sprzedającego. Dołączyłem do paczki pismo z odstąpieniem od umowy, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie.
Otwórz sprzedawcy dyskusję i poproś w niej o zmianę reklamacji na odstąpienie, możesz też wysłać zwykła wiadomość np. zapytaj o produkt i w niej określić zmianę.
to sa 2 rozna dzialania prawne
wytlumacze ci co zgodnie z prawem powinien zrobic sprzedawca jakby ci to potraktowal jako zwrot
poniewaz towar ma jakas usterke np fizyczne uszkodzenie to odbierajac ten towar nie zglosiles do sprzedawcy tego uszkodzenia ani do przewoznika uszkodzenia towaru. Oznacza to ze towar zgodnie z prawem pocztowym przyjales bez wniesienia zastrzezen poprzez sporzadzenie w terminie 7 dni od dnia nastepnego po dniu udebrania - protokolu szkody wiec uszkodzenie to powstalo po odebraniu przez ciebie czyli sprzedawca powinien ci potracic kase za uszkodzeniu mu tego towaru. Składając natomiast reklamację to sprzedawca sam wybiera sposob jej rozpatrzenia i moze w kolejnosci naprawic / wymienic / oddac kase i moze tego towaru nie miec juz a stanie i po uznaniu reklamacji ci kase odda w calosci
Zacznij od otwarcia dyskusji, jak tu pisze jeden sprzedający może Ci robić pod górę, opisz tam sytuację>masz pomoc Allegro. https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:111361163 nie doczytałem warunków pomiędzy zwrotem, a reklamacją
Zwrot to jest odesłanie produktu, a możesz odesłać na reklamację oraz odesłać odstępując od umowy 🙂
W Twoim przypadku jak jest uszkodzony produkt to odstąpienie jest mniej korzystne bo sprzedawca może potrącić za uszkodzenia więc lepiej reklamuj 🙂
Najlepiej napisz maila i wytłumacz sprzedawcy o co Ci chodzi, ale nie przez dyskusje bo na razie nie masz problemu transakcyjnego a każda dyskusja to ujemne punkty dla sprzedawcy 😞 Tym bardziej że to Ty namieszałeś 😉