Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Prośba o podpowiedź, czy istnieje jakaś podstawa prawna na wymuszeniu od sprzedawcy SPECYFIKACJI NAPRAWY? Już drugi raz oddałam hulajnogę elektryczną do naprawy reklamacyjnej (włąśnie czekam na jej odesłanie od sprzedającego) Po pierwszej naprawie poprosiłam o specyfikację naprawy ale cisza - nic nie dostałam, a hulajnoga wciąż nie działała poprawnie. Została wysłana ponowny raz do naprawy i czekam. Kontakt ze sprzedawcą jest żaden, dyskusja ze wsparciem Allegro nic nie wnosi. Sprzedawca aby nie zostać zblokowany, lub nie otrzymywać negatywnych opinii tylko zmienia NIK. Porażka
Jakiś prosty raport z naprawy powinien Tobie udostępnić bądź zapis co było naprawione/wymienione.
@AGUS212 Przy drugiej naprawie żąda się wymiany lub zwrotu pieniędzy, a nie naprawy.
zdecyduj się skorzystałeś z gwarancji czy z reklamacji z tytułu niezgodności z umową u sprzedawcy? ani ta ani ta strona nie ma obowiązku niczego ci udostępniać, sprzedawca zleca naprawę u firmy zewnętrznej a gwarant naprawia sam i może mieć ale nie musi obowiązku przekazania protokołu z naprawy
@AGUS212 nie ma podstawy prawnej, która wymusiłaby na sprzedawcy przesłania opisu dokonanych napraw (mówimy tu o rękojmi). Jednak jeżeli naprawa nie była skuteczna, możesz oczekiwać od sprzedawcy zwrotu środków.