anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę żądać specyfikacji naprawy towaru oddanego na naprawę gwarancyjną?

AGUS212
#1 Nowicjusz#

Witam,
Prośba o podpowiedź, czy istnieje jakaś podstawa prawna na wymuszeniu od sprzedawcy SPECYFIKACJI NAPRAWY? Już drugi raz oddałam  hulajnogę elektryczną do naprawy reklamacyjnej (włąśnie czekam na jej odesłanie od sprzedającego) Po pierwszej naprawie poprosiłam o specyfikację naprawy ale cisza - nic nie dostałam, a hulajnoga wciąż nie działała poprawnie. Została wysłana ponowny raz do naprawy i czekam. Kontakt ze sprzedawcą jest żaden, dyskusja ze wsparciem Allegro nic nie wnosi. Sprzedawca aby nie zostać zblokowany, lub nie otrzymywać negatywnych opinii tylko zmienia NIK. Porażka

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

Jakiś prosty raport z naprawy powinien Tobie udostępnić bądź zapis co było naprawione/wymienione.

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@AGUS212 Przy drugiej naprawie żąda się wymiany lub zwrotu pieniędzy, a nie naprawy.

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

zdecyduj się skorzystałeś z gwarancji czy z reklamacji z tytułu niezgodności z umową u sprzedawcy? ani ta ani ta strona nie ma obowiązku niczego ci udostępniać, sprzedawca zleca naprawę u firmy zewnętrznej a gwarant naprawia sam i może mieć ale nie musi obowiązku przekazania protokołu z naprawy

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@AGUS212 nie ma podstawy prawnej, która wymusiłaby na sprzedawcy przesłania opisu dokonanych napraw (mówimy tu o rękojmi). Jednak jeżeli naprawa nie była skuteczna, możesz oczekiwać od sprzedawcy zwrotu środków. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów