Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozumiem, że reklamację złożyłeś z tytułu gwarancji.
W tej sytuacji nie możesz żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy chyba, że zapis na karcie gwarancyjnej mówi inaczej (ale nie sądzę). Przeczytaj warunki gwarancji opisane w karcie gwarancyjnej. W przypadku gwarancji sprzedawca jest tylko pośrednikiem między kupującym a gwarantem, który wskazany jest w karcie gwarancyjnej.
Jeżeli złożyłbyś reklamację z tytułu rękojmi i określiłbyś sprzedawcy swoje żądanie sposobu załatwienia reklamacji poprzez zwrot ceny a ten nie ustosunkowałby się do twojego żądania w terminie 14 dni., to miąłbyś prawo domagać się zwrotu ceny.
Przepraszam, niezbyt dokładnie przeczytałem twój wpis.
Korekta mojej wypowiedzi: nie musisz składać reklamacji z tytułu gwarancji. Złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. Możesz to zrobić poprzez dyskusję. Jeżeli w terminie 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do twojej reklamacji ( w tym wypadku nie odrzuci, nie odpowie na twoje zgłoszenie) oznaczać to będzie, że akceptuje twoje żądnie i powinien ci zwrócić pieniądze wraz z kosztami transportu. Pracownik Allegro pomoże ci pozytywnie załatwić sprawę.
@Lusiaa5 Trzeba było składać reklamację z rękojmi, obowiązkowej, trwającej 2 lata, a nie z żadnych gwarancji. Zawsze czytaj o swoich prawach, zobacz tu, co to rękojmia; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Przy gwarancji gwarant może zrobić niemal wszytko, zależy co napisał w gwarancji. Przy rękojmi może zazwyczaj mniej, już po 14 dniach po zgłoszeniu wady, jeśli nie zareagował, reklamacja z mocy ustawy jest zasadna i sprzedawca musi spełnić żądania w niej podane, czyli naprawa, wymiana, zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu.
W tej sytuacji otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim ponownie złóż reklamację na podstawie rękojmi i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze z zasady i który udzieli Ci wsparcia.