Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Radzimski Jeżeli opcja anulowania jest aktywna to nie ma znaczenia jak płaciłeś czy czym płaciłeś. Po prostu klikasz "Anuluj zakup" a jeśli nieaktywny to ewentualnie "zwrot"
Pozostaje rozliczenie kuponu, kodu, powinien on wrócić w ciągu 24 godz do twojej zakładki kupony.
Uważaj, na termin wazności kodu.
@Radzimski czy masz na myśli kartę podarunkową?
Oczywiście możesz anulować takie zamówienie, a środki powinny wrócić do Ciebie w ciągu 24 godzin. Kupon do ponownego wykorzystania zobaczysz w formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki".
Z możliwości anulowania zamówienia wyłączone są niektóre kategorie.
@Radzimski Jeżeli to zakup konsumencki to każdy można anulować albo zwrócić.