Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupu dokonałam 24.02.br Płyta miała przyjść z USA. Sprzedający tłumaczył brak dostawy pandemią stąd dysusja trwała dość długo . Płyty nie otrzymałam i myślę że to oszustwo bo podałam konto i prosiłam o zwrot wpłaty, niestety na koncie zwrotu nie mam. Co dalej z tym robić czy mogę jeszcze liczyć na Waszą pomoc,
@becia_piw, przykro mi, że spotkałaś się z taką sytuacją. Skontaktujemy się ze Sprzedającym w Twojej sprawie.
@becia_piw Czas na Dyskusję już minął. Możesz jednak wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Czas na POK też minął, ale w szczególnych przypadkach czas ten może zostać wydłużony. O zwrot środków z POK poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Wcześniej możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat, więc powinien wpłatę zwrócić.