anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę dalej liczyć na Waszą pomoc po dyskusji?

becia_piw
#1 Nowicjusz#

Zakupu dokonałam 24.02.br Płyta miała przyjść z USA. Sprzedający tłumaczył brak dostawy pandemią stąd dysusja trwała dość długo . Płyty nie otrzymałam i myślę że to oszustwo bo podałam konto i prosiłam o zwrot wpłaty, niestety na koncie zwrotu nie mam. Co dalej z tym robić czy mogę jeszcze liczyć na Waszą pomoc,

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@becia_piw, przykro mi, że spotkałaś się z taką sytuacją. Skontaktujemy się ze Sprzedającym w Twojej sprawie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@becia_piw Czas na Dyskusję już minął. Możesz jednak wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Czas na POK też minął, ale w szczególnych przypadkach czas ten może zostać wydłużony. O zwrot środków z POK poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

Wcześniej możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat, więc powinien wpłatę zwrócić.

oznacz moderatorów