Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam produkt, jednak jestem zmuszona go zwrócić.
Dokonałam jego zwrotu w aplikacji. Niestety minął termin przydatności etykiety i kodu do zwrotu. Czy nadal mogę zwrócić ten produkt?
Na zgłoszenie zwrotu masz 14dni od czasu otrzymania towaru i 14dni na odesłanie, jak minął czas to nie da się ale jak sprzedajacy się zgodzi? pytaj.
Lew przypomnij sobie przepisy 14dni od dnia nastepnego po otrzymaniu paczki z towarem oraz firmie moze odeslac na wlasny koszt jesli zwrot byl w terminie tych 14dni nawet jak minie pol roku bo nie ma limitu a sprzedawca potraci koszt uzytkowania bezumownego i zuzycia
? jak nie ma limitu
Odsylam do watku z forum jak kupujacy odeslal 3 miesiace po zgloszeniu zwrotu bo mogl bo zglosil zwrot w terminie
Oczywiście. Widziałam. Ale czy jest poprawny??? Prawnie?
Skoro moze sorzedawca potracic bezumowne uzytkowanie to musi byc zgodne z prawem
Tak
ale ja nie o tym
ja idę w kierunku, ze kupujacy nie ma bezterminowego zwrotu. Jeśli zwraca po upływie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia- czy zwraca skutecznie?
@Monika__L masz rację ma 14 dni na odesłanie po odstąpieniu, jak zrobi to później, sprzedawca pobiera opłatę za wypożyczenie jego towaru np. 2 zł dziennie 😄
Zwrot to jest odesłanie, skutecznie odstąpił !
Skutecznie odstapil
ale ma następne 14 dni ma wysyłkę.
To jak wyśle po terminie to jest to nadal zwrot? To po co przepis art 34?
@Naadja Możesz ale darmowego odesłania już nie będzie, musisz wysłać na własny koszt, a sprzedawca może potrącić za korzystanie - posiadanie towaru nie należącego do Ciebie ( bezumowne władanie nie Twoim towarem po odstąpieniu ) 😞 Bo ustawowo masz 14 dni na odesłanie - nadanie od odstąpienia 😞
Głupoty Ci wypisują, nie musi się zgodzić na zwrot jak minął termin.