anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę ponownie skorzystać z Limitu odnawialnego Allegro?

Wariatzbudzikiem
#9 Pomysłodawca#

Czołem. Czy jest jakakolwiek możliwość zakupienia czegokolwiek z wykorzystaniem Limitu odnawialnego, gdy poprzedni został wypowiedziany? Czy jest możliwość podpisania z bankiem nowej umowy w tym zakresie?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@Wariatzbudzikiem Po prostu wybierz przedmiot i złóż nowy wniosek o raty Od.nowa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Spróbuj złożyć powtórnie wniosek na nowy zakup na raty, i  się wszystko okaże: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/informacje-ogolne/jak-kupowac-na-raty-rKxBgYZnDIX

oznacz moderatorów

Wariatzbudzikiem
#9 Pomysłodawca#

Nie widzę na swoim koncie takiej możliwości. Próbowałem dodać przedmiot z ofertą "raty zero" - uparcie pokazują się tylko raty PayU w płatności ratalnej.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Wariatzbudzikiem W takim razie zapytaj odpowiedni dział Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

lub skontaktuj się z bankiem;

Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:

  • poprzez System Bankowości Internetowej
  • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem 48 503 221 521.
  • możesz również przyjść do placówki banku – listę placówek znajdziesz tutaj.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Wariatzbudzikiem Dodam, że jeśli nie masz rat Od.nowa, być może wybierasz towar od sprzedawcy z Chin, wtedy ten rodzaj rat nie jest dostępny.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wariatzbudzikiem Możesz podać numer tej oferty?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Wariatzbudzikiem
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wariatzbudzikiem Nie udało nam się potwierdzić problemu. Jeśli nadal u Ciebie występuje, prześlij zrzut ekranu z widokiem formularza opcji zapłaty, gdy limit nie jest widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Wariatzbudzikiem
#9 Pomysłodawca#

załącznik 1.pngzałącznik 2.pngzałącznik 3.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wariatzbudzikiem Zgodnie z informacją, którą od nas dostałeś, konsultujemy sprawę Twojego wniosku z bankiem BNP Paribas. Gdy tylko otrzymamy więcej szczegółów, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów