Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich w maju ubiegłego roku kupiłem konto z zawartością płatną do gry Call of Duty Modern Warfare za +-180zł wszystko było dobrze ale po jakimś czasie wszedłem na zakupione konto i nie było tej zawartości więc napisałem do supportu owej gry co się stało itd., odpisali, że płatność z została cofnięta poprzez bank sprzedawcy od którego kupiłem konto. Czy mogę starać się o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących?
POK już niestety nie zadziała po roku. Pozostaje policja. Skuteczne rozwiązanie, czasami wystarczy jeden telefon z komendy 🙂
@Domciowsky Teoretycznie możesz, ponieważ na zgłoszenie do POK masz 180 dni, ale ten czas, zgodnie z regulaminem, w uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Formularz winien być wysłany do Allegro.pl nie wcześniej niż po 14 dniach, ale nie później niż 180 dni od zawarcia umowy zakupu Towaru. W uzasadnionych przypadkach termin wskazany powyżej może zostać skrócony lub wydłużony. O skróceniu lub wydłużeniu terminu Kupujący zostanie poinformowany przez Allegro.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej.
@Domciowsky a kiedy zauważyłeś brak zawartości
miałem przerwę od tej gry także dokładnie nie znam daty kiedy dokonał zwrotu ale napewno w ubiegłym roku