Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłam zamówienie, po czym mija już prawie miesiąc, a zamówienie dalej nie dotarło. Szacunkowy czas oczekiwania wynosił 2 tygodnie. Zamówienie składałam bez konta i nie wiem czy w ten sytuacji jestem w stanie otworzyć dyskusję ze sprzedającym, żeby wyjaśnić kwestię mojego zamówienia.
Ehh, kurcze, czyli jednak się nie da. Następnym razem będę mądrzejsza. Dziękuję za odpowiedź!
@Dominika1617 Da się zrobić coś podobnego - poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... zadziała podobnie jak Dyskusja, sprzedający otrzyma z serwisu odpowiedni komunikat.
@Dominika1617 Można spróbować w taki sposób, podaj nr przesyłki i zapytamy moderatorów: @_HolaOla_ @nat_not @mr_oma @la_nika
@Dominika1617 - pamiętaj, że dyskusja to nie jest jedyna forma kontaktu ze sprzedającym. Spróbuj zadzwonić do sprzedawcy lub wysłać e-mail. To nic nie kosztuje.
Czy to było zamówienie "za pobraniem"? czyli płatne przy odbiorze? Jak nie wysłał - to zadzwoń lub wyślij e-mail, że rezygnujesz i kup u kogoś innego.
Zapłaciłaś za towar? - nic o tym nie piszesz. Sprawdź, czy zapłata wyszła z banku, może jednak nie wyszła i sprzedawca cały czas czeka na zapłatę. Skontaktuj się z nim.
Fakt, że nie możesz skorzystać z dyskusji nic nie oznacza - zawsze możesz napisać do Allegro i przedstawić sytuację. Ale zawsze wcześniej lepiej jest nawiązać kontakt ze sprzedawcą.
@Dominika1617, podpisuję się pod tym, co powiedział @maxr01. Spróbuj skontaktować się ze Sprzedającym np. mailowo. Jeśli nie nie odpowie, podeślij proszę numer zamówienia - zobaczę, co da się zrobić. 🙂