Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. 1,5 miesiąca temu zakupiłem hulajnogę z obiecaną 6- miesięczną gwarancją na baterię i 12 miesięczną na całą hulajnogę,. Jest to gwarancja sprzedającego . Niestety zakupiona hulajnoga nie była nowa ze względu na uszkodzenia. Bateria zamiast obiecanych maksymalnie 25 kilometrów przejeżdża maksymalnie 8-10 kilometrów. Jestem bardzo szczupłą osobą (60kg) więc przejechany dystans nie powinien z tego względu ulec skróceniu a jedynie przez to iż była ona używana wcześniej. Do tego na zdjęciu załączam zdjęcie hamulca, który nie jest funkcjonalny ponieważ plastik go otaczający notorycznie wyskakuje, co jest skrajnie niebezpieczne. Z tego względu prosiłem sprzedającego o naprawę tych dwóch usterek i spotkałem się z odmową. Czy w związku z tym moge wnioskować o zwrot pieniędzy, ponieważ obiecana gwarancja sprzedającego jest fikcją? Załączam zdjęcie jednej z usterek.
Pozdrawiam
Otwórz dyskusję i zażądaj wymiany lub naprawy: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE jeżeli już to zrobiłeś i sprzedający Ci odmówił, złóż wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@blaugrana93 Przy reklamacji nie powołuj się na gwarancję, bo jej warunki ustala gwarant, w związku z czym niektórych napraw może odmówić. Powołaj się na obowiązkową rękojmię - to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy, której warunki są określone przepisami. Jest to zazwyczaj bardziej korzystna opcja dla klienta. Rękojmi trwa minimum rok dla przedmiotów używanych. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż reklamację, określ wady, swoje żądania i poproś tam o pomoc prawnika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w sporze i załatwić sprawę zgodnie z zasadami.
Tak, w ramach rękojmi możesz żądać zwrotu pieniędzy, ale sprzedawca zamiast tego tego może towar naprawić lub wymienić.