Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez przypadek zamiast anulować zamówienie nacisnąłem zwrot produktu. Produkt nie został jeszcze wysłany, a aplikacja chce bym odesłał produkt którego nie mam. Czy da się to cofnąć i anulować poprawnie zamówienie?
Nie da się zmienić w systemie.
@Client:67794291 nie da się tego zrobić, w takiej sytuacji napisz proszę do sprzedającego, że anulujesz zamówienie, najprawdopodobniej po prostu go nie wyśle 🙂
Jeśli chodzi o zamówienie nr 661cf920-bdf7-11ed-a3db-7b004a9a2138, to nie zostało do Ciebie nadane.
Czy w takim razie o zwrot kosztów ubiegać się u sprzedającego?
Nie musisz, sprzedający zwróci Ci w ciągu kilku dni, jakby nie wpłynęły to dopiero napisz tu.
@Client:67794291 sprzedający powinien Ci zwrócić wpłatę za to zamówienie. Ponieważ minęło już kilkanaście dni, sugeruję, abyś napisał do niego wiadomość w tej sprawie, gdybyś nie otrzymał odpowiedzi czy miał problemy z dogadaniem się, możesz założyć dyskusję, a w niej po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro.