anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zmienić zaznaczone produkty do zwrotu po nadaniu już zwrotu do sprzedawcy?

Client:71780620
#1 Nowicjusz#

Kupiłam dwa rodzaje okularów na przyjęcie urodzinowe, każde po 8 sztuk. Jedne z nich chciałam zwrócić, jednak podczas pakowania produktów do paczki zwrotnej popełniłam błąd i zapakowałam inne niż zaznaczyłam to w zgłoszeniu zwrotu. Czy istnieje możliwość zmiany produktów do zwrotu w tej sytuacji tak, aby te które zostały już wysłane zwrócić, a te które zostały nie zwracać ich? Bardzo proszę o pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71780620 w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt ze Sprzedającym. Możesz to zrobić przez centrum wiadomości na Allegro. Wejdź tutaj i kliknij przycisk [nowa wiadomość]. Wypełnij pola: login (nazwa odbiorcy) i treść. Możesz również dodać numer oferty.

Możesz również założyć dyskusję ze Sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 piepszyki .... 😁

Czy zdajesz sobie sprawę , że w takim wypadku sprzedawca może mieć problem natury prozaicznej , ale istotnej . Po zwrocie sprzedawca wprowadza z powrotem produkty na stan , musi to podeprzeć jakimkolwiek , ale wiarygodnym dokumentem  ,Proszę napisz co ma zrobić , aby US mu uwierzył w przypadku kontroli BO sprzedał produkt AiB , klient zgodnie z dokumentem oddał A , a fizycznie ma B 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Taką rzecz tylko wyjaśnisz poprzez kontakt ze sprzedającym.

oznacz moderatorów