Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam dwa rodzaje okularów na przyjęcie urodzinowe, każde po 8 sztuk. Jedne z nich chciałam zwrócić, jednak podczas pakowania produktów do paczki zwrotnej popełniłam błąd i zapakowałam inne niż zaznaczyłam to w zgłoszeniu zwrotu. Czy istnieje możliwość zmiany produktów do zwrotu w tej sytuacji tak, aby te które zostały już wysłane zwrócić, a te które zostały nie zwracać ich? Bardzo proszę o pomoc
@Client:71780620 w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt ze Sprzedającym. Możesz to zrobić przez centrum wiadomości na Allegro. Wejdź tutaj i kliknij przycisk [nowa wiadomość]. Wypełnij pola: login (nazwa odbiorcy) i treść. Możesz również dodać numer oferty.
Możesz również założyć dyskusję ze Sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście.
@N_Nitka28 piepszyki .... 😁
Czy zdajesz sobie sprawę , że w takim wypadku sprzedawca może mieć problem natury prozaicznej , ale istotnej . Po zwrocie sprzedawca wprowadza z powrotem produkty na stan , musi to podeprzeć jakimkolwiek , ale wiarygodnym dokumentem ,Proszę napisz co ma zrobić , aby US mu uwierzył w przypadku kontroli BO sprzedał produkt AiB , klient zgodnie z dokumentem oddał A , a fizycznie ma B
Taką rzecz tylko wyjaśnisz poprzez kontakt ze sprzedającym.