Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taką sprawę 26 . 07 zamówiłam paczkę przy czym wysłali mi 28.07 paczka do 29.07 szla ladnie 30.07 soszla do Olsztyna do oddziału DHL i z tamtad do dziś nie dotarła od 3 dni dostaje tylko wiadomości ze przesyłka wydana do doręczenia i tak jak dzos po 15 godz wchodzę w śledzenie paczki i kolejny raz status zmienił się na przesyłka czeka na kolejny termin doręczenia więc pytanie czy w tej sytuacji mogę zrezygnować z tej wysyłki czy muszę czekać aż kiedys ja dostarcza i jeżeli zrezygnuje to czy ja musze pokryć koszta zwrotu mimo że jej u mnie nie ma ?
@miki150294 Możesz wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu na podstawie art. 27 Ustawy konsumenckiej, czyli odstąpić od umowy, możesz też zrobić zwrot w zakładce Moje zakupy;
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij Szczegóły zakupu, potem na dole Zwróć zakup, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Jedno i drugie ma taki sam skutek prawny.
Nie odbierasz wtedy przesyłki, która wróci do sprzedawcy. Sprzedawca w tej sytuacji odda Ci całą wpłatę pomniejszoną jedynie o koszt powrotu paczki.
Jeżeli jednak czas dostawy (nie wysyłki) podany na aukcji minął (sprawdzisz to w zakładce Dostawa), możesz sprzedawcy wysłać mailem odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc ze względu na przekroczenie terminu dostawy i także nie odbierać paczki. W tej sytuacji sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę i niczego nie może potrącać.
Zgodnie z prawem za opóźnienia przewoźnika odpowiada sprzedawca.
Dziękuję bardzo za odpowiedź 🙂