anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zwrócić lub wymienić telefon REALME 7 PRO?

wagen_12
#1 Nowicjusz#

Cześć, 11 stycznia kupiłem telefon realme 7 pro, dostałem go 12 stycznia, po uruchomieniu zauważyłem że nie działa płynnie, ma przycinki lagi, myslałem że to na początku jak przemieli będzie OK. Niestety 5 dni i telefon dalej nie działa płynnie. 

Pytanie, używałem go tydzień, nie widać śladów użytkowania, czy mogę go zwrócić/wymienić ? Bardziej zależy mi na wymianie na nowy. Telefon kupiony od [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

pinsplash
#21 Demiurg#

@wagen_12 Jak sklep i telefon nie nosi śladów uzytkowania mozesz zwrócić bez podania przyczyny jak masz pudełko i wszystkie akcesoria. Ja bym reklamował na zasadach rękojmi - z żądaniem naprawy lub wymiany na nowy. Co prawda zwrot choć niezbyt właściwy może być szybszy....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

wagen_12
#1 Nowicjusz#

sklep [edycja] od pierwszego uruchomienia widać że nie ma płynności . 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@wagen_12 Najprościej i najłatwiej zrobić zwrot bez podania przyczyny,14 dni od zakupu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wagen_12 Masz 14 dni na wysłanie pisemnej rezygnacji i kolejne 14 dni na odesłanie towaru, razem 28 dni - bez podania przyczyny. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zwrotu.

Możesz też odesłać w ramach reklamacji - wtedy 14 dni nie obowiązuje, masz znacznie dłuższy czas. Przy reklamacji z rękojmi możesz się domagać wymiany. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca zwraca koszt odesłania i dosyła drugi egzemplarz na swój koszt.

oznacz moderatorów