Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,proszę o pomoc
Kupiłam produkt okazał się za duży po czym nie mogłam zwrócić tylko wymienić na inny,dogadalam się wymienilam oplacilam przesyłkę i czekałam od 21 grudnia, 12 stycznia napisali mi że wysłali ale została wstrzymana ponieważ trzeba doplacic koszt przesyłki,czy mam prawo nie płacić po raz drugi jak również odstąpić od umowy po tak długim czekaniu?
@lesia2806 Dlaczego nie mogłaś zwrócić, tylko wymienić? Teraz już za późno na odstąpienie bez podania przyczyny, ale możesz odstąpić z powodu przekroczenia terminu dostawy. Nic nie dopłacaj, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej rezygnację z powodu przekroczenia terminu oraz żądania dodatkowych opłat i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Domagaj się zwrotu pieniędzy.
@lesia2806 To jest różnie. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni jeśli nie jesteś firmą, a sprzedający jest firmą. Jęsli sprzedający jest osobą prywatną wszystko zależy od jego dobrej woli.
Ale na to też są metody, na razie chcesz rozwiązać umowe.
Znajdź zakup na swoim koncie Allegro, kliknij problematyczny zakup, otwórz, na liście kliknij "Zwróć zakup" jeśli chcesz zrezygnować, Albo kliknij "Zgłoś problem z zakupem" jeśli chcesz zmusić sprzedawcę do załatwienia sprawy. Opisz problem, sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź.