Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101640884 Jest ślad, ale na Allegro Lokalnie, bo tam kupiłaś; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Napisz do sprzedawcy i zapytaj, jeżeli masz go w zakładce moje zakupy na AL.https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione?login=success
@Client:101640884 widzę te zakupy i Ty też powinnaś je zobaczyć w tej zakładce, daj proszę znać gdyby było inaczej.
Powinny tam być dwa zamówinia w pierwszym 6.11.2021 godzina 8:25 status płatności to "rozpoczęta", możliwe, że były jakieś problemy z bankiem, natomiast status płatności z godziny 8:40 to "zakończona" i tutaj wszystko się zgadza, a przesyłka wczoraj została do Ciebie nadana.
Wejdź proszę w Moje zakupy i przy tej pierwszej płatności kliknij "anuluj płatność".