anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy moja transakcja została zaakceptowana?

Client:101640884
#7 Wielbiciel#
  • Witam, 6.11 kupiłam 2 lampki na biurko, pieniądze z konta zostały pobrane ale w zakładce" moje zakupy" nie ma śladu po tym zakupie. Czy to znaczy, że ten zakup nie dotrze do mnie? 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101640884 Jest ślad, ale na Allegro Lokalnie, bo tam kupiłaś; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Napisz do sprzedawcy i zapytaj, jeżeli masz go w zakładce moje zakupy na AL.https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione?login=success

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101640884 widzę te zakupy i Ty też powinnaś je zobaczyć w tej zakładce, daj proszę znać gdyby było inaczej.
Powinny tam być dwa zamówinia w pierwszym 6.11.2021 godzina 8:25 status płatności to "rozpoczęta", możliwe, że były jakieś problemy z bankiem, natomiast status płatności z godziny 8:40 to "zakończona" i tutaj wszystko się zgadza, a przesyłka wczoraj została do Ciebie nadana. 
Wejdź proszę w Moje zakupy i przy tej pierwszej płatności kliknij "anuluj płatność". 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów