anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę dodawać swoją kartę bankową?

Client:103029832
#8 Zapaleniec#

Witam. Czekam na zwrot pieniędzy za zakup, który anulowałam od razu. Płaciłam blikiem, nie mam dodanej karty bankowej w aplikacji. Czy muszę dodać kartę żeby pieniądze mogły być mi zwrócone na konto bankowe? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

milka1234567890
#15 Entuzjasta#

Nie, automatycznie wracają środki tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów

Client:103029832
#8 Zapaleniec#
Dziękuję bardzo 😊
oznacz moderatorów

Client:103029832
#8 Zapaleniec#

Tylko anulowałam kupno 12 sierpnia, mamy dziś 21 sierpnia a pieniążki nadal nie wrócimy. Powinnam utworzyć spór ze sprzedającym? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103029832 może rozpocząć lub napisz i się dopytaj 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#15 Entuzjasta#

Wg prawa sprzedajacy ma 14dni max na zwrot środków, jak minie czas to wówczas otwórz dyskusje.

oznacz moderatorów