Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Moja sprawa wygląda tak: minął już ponad miesiąc od terminu wysyłki (który sam w sobie wynosił miesiąc), a towaru nadal nie otrzymałem (6500 zł). Najpierw sprzedający twierdził, że dostawa mu się opóźnia, więc stwierdziłem, że jeszcze mogę poczekać do dnia 9 grudnia. Ale około 2 tygodnie temu nagle kontakt ze sprzedającym się urwał, po założeniu dyskusji nadal nie dopowiada, a ja już straciłem nadzieję, że towar dostanę (sprzedający zaczął dostawać negatywy, około 60 negatywów jeden po drugim), ani że sprzedający jakkolwiek zareaguje na moje żądanie zwrotu pieniędzy.
Pytanie brzmi: czy muszę najpierw zażądać zwrotu pieniędzy za niewysłany towar mimo, że ze sprzedającym nie ma kontaktu, po czym odczekać ustawowe 2 tygodnie zanim wypełnię wniosek o zwrot do Allegro Protect?
Szczerze wątpię, że sprzedający w ogóle weźmie do siebie moje żądanie, a po dwóch miesiącach oczekiwania na towar nie chcę już czekać kolejne 2 tygodnie lub jeszcze dłużej na odzyskanie pieniędzy.
Wg regulaminu Allegro Pretect żeby otrzymać rekompensatę musisz spełniać> warunki i jednym z nich jest otwarcie dyskusji, wg standardu tak 14dni się czeka, ale Allegro przyznawało wcześniejszą możliwość złożenia wniosku o rekompensatę.
@marcin61233 widzę, że już prowadzisz dyskusję z tym sprzedającym, jeśli do jutra nie odpowie poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro, najprawdopodobniej wtedy zaproponuje wniosek o rekompensatę z Allegro Protect.
@la_nika moglibyście coś w koncu zrobic z takimi handlarzami. Przecież kupujący się stresuje i marnuje mnówstwo czasu zamiast poświecic go np. rodzinie 😬
@Client:104371448 reagujemy i działamy, żeby eliminować takie sytuacje. Zależy nam żeby kupujący i sprzedający mieli jak najmniej stresu korzystając z Allegro 🙂
Jedna rzecz mnie tylko zastanawia. Sprzedającemu, u którego zamówiłem towar zawieszono konto po tym, jak dostał kilkadziesiąt komentarzy negatywnych o podobnej treści (nie posiada towaru który sprzedaje, nie oddaje pieniędzy), i bardzo słusznie, lepiej późno niż wcale. Ale za jakiś czas jego konto zostało odblokowane i dalej sprzedaje. Myślałem, że aby odblokować konto, należy najpierw uregulować wszystkie zaległe należności, a w tym przypadku sprzedawca nadal ma niespełnione zobowiązania wobec wielu kupujących (świadczą o tym komentarze, które non stop się pojawiają), w tym wobec mnie. Jak to w ogóle działa? Dlaczego ten sprzedawca nadal może sprzedawać?