Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@januszz48 Zależy co jest w karcie gwarancyjnej? Chyba, że możesz skorzystać z reklamacji u sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową. Wtedy sprzedawca na własny koszt organizuje transport lub wysyłasz na własny koszt i po uznanej reklamacji zwraca poniesione przez Ciebie koszta.
W większości przypadków, serwis pokrywa koszty przesyłki (ważne pokrywa, ale nie zwraca).
Najlepiej skontaktuj się z serwisem do którego chcesz wysłać produkt i uzgodnij jak masz wysłać produkt (albo czy przyślą własnego kuriera).
Masz to zapisane w karcie gwarancyjnej lub w warunkach gwarancji w necie, zwykle przysyłają po towar kuriera
@januszz48 Masz także reklamację u sprzedającego a tu nie ponosisz kosztów, dlaczego wybrałeś gwarancję, z jakiego powodu.
Witam.
Ja tylko zgłosiłem,że urządzenie przestało działać.Oni kazali przesłać sprzęt do serwisu na mój koszt.Kazali dołączyć formularz reklamacyjny i fakturę.Co ciekawe na stronie zakupowej istnieje taka informacja.Z tego co ja rozumiem ,to oni powinni zabrać zepsuty sprzęt.Pozdrawiam
To napisz im że skalasz reklamacje u nich a wówczas nie odsyłasz tylko udostępniasz im sprzęt.