anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

cZY muszę ponieść koszty przesyłki do serwisu na gwarancji

januszz48
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@januszz48 Zależy co jest w karcie gwarancyjnej? Chyba, że możesz skorzystać z reklamacji u sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową. Wtedy sprzedawca na własny koszt organizuje transport lub wysyłasz na własny koszt i po uznanej reklamacji zwraca poniesione przez Ciebie koszta.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@januszz48

W większości przypadków, serwis pokrywa koszty przesyłki (ważne pokrywa, ale nie zwraca).

Najlepiej skontaktuj się z serwisem do którego chcesz wysłać produkt i uzgodnij jak masz wysłać produkt (albo czy przyślą własnego kuriera).

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Masz to zapisane w karcie gwarancyjnej lub w warunkach gwarancji w necie, zwykle przysyłają po towar kuriera

oznacz moderatorów

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

@januszz48 Masz także reklamację u sprzedającego a tu nie ponosisz kosztów, dlaczego wybrałeś gwarancję, z jakiego powodu.

oznacz moderatorów

januszz48
#7 Wielbiciel#

Witam.

Ja tylko zgłosiłem,że urządzenie przestało działać.Oni kazali przesłać sprzęt do serwisu na mój koszt.Kazali dołączyć formularz reklamacyjny i fakturę.Co ciekawe na stronie zakupowej istnieje taka informacja.Z tego co ja rozumiem ,to oni powinni zabrać zepsuty sprzęt.Pozdrawiam

januszz48_0-1731752764615.png

 

oznacz moderatorów

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

To napisz im że skalasz reklamacje u nich a wówczas nie odsyłasz tylko udostępniasz im sprzęt.

oznacz moderatorów